dinsdag 5 maart 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 51

Vind jij die tegelspreuken ook zo leuk? Wij hebben hier honderden leuke spreuktegeltjes voor je gemaakt en online gezet, zodat jij ze kunt gebruiken op social media zoals Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, maar ook om door te sturen via Whatsapp. Het zijn allemaal plaatjes met Nederlandse teksten. We hebben o.a. plaatjes met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken en nog heel veel meer. Kijk snel welke plaatjes jij leuk vindt. Have fun!

Ook een plaatje met tekst downloaden? Dat is heel erg makkelijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!



Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Ik heb gekookt vandaag, maar kan door de rook nog niet precies zien wat het is.

leuke plaatjes voor facebook


Balen...
Buiten mij is er niks lekkers in huis.

mooie plaatjes voor pinterest


Ik kan niet wachten totdat ik de leeftijd heb bereikt dat ik kan doen alsof ik niet meer kan horen.

mooie afbeeldingen voor instagram






Ik spreek vloeiend onzin.

leuke afbeeldingen voor whatsapp


De grootste muur waar je overheen moet klimmen zit in je hoofd.

plaatjes met wijze quotes


Mijn hoofd heeft teveel tabbladen openstaan.

spreuken over vriendschap






Als het de verkeerde plek en de verkeerde tijd is...
Dan ben ik er!

motivatie quotes


Ik weet niet wat de vraag was,
maar chocola is altijd het antwoord!

tegelspreuken in het nederlands


Kinderen kunnen nooit hun eigen spullen vinden,
maar een stukje groente in hun eten is geen probleem.

spreuken op tegeltjes


Je zorgen maken is hetzelfde als rondlopen met een paraplu,
wachtend op de regen.

plaatjes met grappige teksten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...