woensdag 3 april 2019

Spreuken over liefde en mooie liefde quotes (Nederlands) - 1

Ik denk dat bijna iedereen wel weet hoe fijn liefde kan zijn. Liefde kan zoveel met je doen dan je het van de daken wilt schreeuwen. Je kunt plaatjes met spreuken over liefde delen op je social media pagina zoals Instagram, Facebook, Pinterest of Twitter. Of misschien wil je wel je lover een liefde afbeelding via Whatsapp sturen. Het kan allemaal met onze honderden afbeeldingen met teksten over liefde. Stuur je vandaag je geliefde een mooi plaatje over liefde of bewaar je deze voor Valentijn? Je mag het helemaal zelf weten. We raden je aan om regelmatig terug te komen op onze website, want we vullen de liefde plaatjes wekelijks aan. Zo kun jij je lover elke dag verrassen met een nieuwe afbeelding met liefde quote.

Ook een plaatje downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!





Ik krijg je maar niet uit mijn hoofd.


mooie spreuk over liefde


Waarom ik vrijgezel ben?
Ik vraag toch ook niet waarom jullie nog steeds bij elkaar zijn.

mooie plaatje over liefde


Mooi en gezondMooi en gezond


Ik lig in mijn bed. Jij ligt in jouw bed.
Iemand van ons tweeën ligt op de verkeerde plaats.

mooie liefde afbeelding



Ik ben blij dat ik jou heb leren kennen!

plaatje met grappige tekst over liefde


Word verliefd wanneer je er klaar voor bent.
En niet wanneer je eenzaam bent.

afbeelding met quote over liefde


Yep, ik denk aan je.
En ik kan er niks aan doen.

liefde plaatje voor whatsapp


Relatiestatus:
Tafel voor één.
Drank voor twee.


plaatje voor valentijn

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Wanneer ik ga slapen denk ik aan jou en als ik wakker word denk ik aan jou.

wijze spreuk over liefde


Het is altijd fijn om iemand in je leven te hebben die jou kan laten glimlachen,
ook al is diegene niet bij je.


mooie quote over liefde


Met jou knuffelen is wat ik nu wil doen.

mooie plaatje voor facebook




Jezelf om iemand anders verwennen met een mooi cadeau?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je cadeau de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie blog!

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...