dinsdag 2 april 2019

Plaatjes met leuke spreuken over chocola (Nederlands) - 1

Chocola! Wie vindt dit nu niet lekker? Ben jij ook zo verslaafd aan chocola? Dan moet je zeker eens deze leuke spreuken over chocola lezen! We hebben de plaatjes met quotes over chocola speciaal gemaakt, zodat jij ze kunt delen op je social media zoals Instagram, Facebook, Pinterest en Twitter. Natuurlijk kun je ze ook doorsturen naar een vriend, vriendin, familie of je lover via Whatsapp of email. Heel veel plezier met onze afbeeldingen met leuke teksten over chocola!

Ook een plaatje downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!





Ik probeerde laatst mijn eetgewoonte te veranderen,
maar een chocolade reep met mes en vork eten is helemaal niet handig.


plaatje met spreuk over chocola


Als je vriendin echt boos op je is,
neem haar dan in je armen.
Mocht dat niet helpen, neem dan een veilige afstand
en gooi een reep chocola naar haar toe.

afbeelding met leuke tekst over chocola


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen


Je kunt niet iedereen gelukkig maken.
Je bent geen pot Nutella.


leuke quote over nutella chocola


Ik heb vandaag een push-up gedaan.
Tenminste, eigenlijk viel ik en gebruikte mijn armen om weer overeind te komen, dus...
Leek er wel op. Ik heb zin in chocolade.


grappige afbeelding over chocola



Ik weet niet wat de vraag was, maar chocola is zeker weten het antwoord.


leuk plaatje voor whatsapp

ModeMode

Zolang cacaobonen aan bomen groeien, is chocola voor mij fruit.


afbeelding met tekst over chocola


Telkens als ik chocola zie, hoor ik 2 stemmetjes in mijn hoofd.
'Eet op!' zegt het ene stemmetje.
Het andere zegt: 'Heb je het niet gehoord? Eet op dan!'

leuk plaatje voor facebook


Wanneer je chocola eet wanneer je aan het leren bent,
onthou je de informatie beter.

quote van de dag


Mooi en gezondMooi en gezond


Ik laat chocola verdwijnen.
Wat is jouw superkracht?

plaatje met humor tekst over chocola



Buikspieren zijn geweldig.
Maar heb je weleens chocolade-muffins geprobeerd?

leuk plaatje met tekst over chocola


In chocola zitten weinig vitamines.
Daarom moet je er veel van eten.

mooi plaatje voor pinterest


Vandaag weer iets gedaan voor buik en billen.
Pannenkoeken met Nutella.


grappige teksten over chocola




Ook zo'n zin in chocola gekregen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je artikel de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




1 opmerking:

Anoniem zei

spreuken over chocola zijn leuk! :)

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...