zondag 26 mei 2019

Spreuken over vakantie en quotes over reizen - 2

Ben jij ook op zoek naar leuke plaatjes met vakantie spreuken voor Whatsapp of afbeeldingen met vakantie spreuken voo Instagram of Facebook? Zoek dan niet verder, want wij hebben hier heel veel verschillende afbeeldingen met teksten over vakantie gemaakt. Bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreuken over vakantie of afbeeldingen met wijze spreuken over reizen. Je kunt het zo gek niet bedenken! Je mag de plaatjes met vakantie quotes downloaden, delen en bewaren. Of je nu een strandvakantie gaat maken, een wereldreis of een heerlijke cruise.. wij wensen je alvast heel veel vakantie plezier! Kom ook regelmatig terug op onze plaatjes met spreuken en afbeeldingen met quotes website, want we vullen deze elke week met tientallen nieuwe plaatjes aan!

Ook een vakantie plaatje downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!





Ik heb 6 maanden vakantie nodig. 2 keer per jaar.

spreuken over vakantie


Fijne vakantie!

afbeelding met tekst over reizen


Ik wil zo'n lange vakantie dat ik al mijn wachtwoorden vergeten ben.

plaatje met spreuk over vakantie


Weet je wat ik nodig heb?
Vitamine Zee.

spreuk van de dag






Ik wil overal op de wereld herinneringen maken.

mooie spreuk over reizen


Zie je wel!
Ik ben beter in vakantie dan in werken.

vakantie plaatje whatsapp


De wereld is als een boek.
Wie niet reist, leest enkel alleen een bladzijde.

vakantie afbeelding voor facebook


Ik ga op vakantie.
Heb ongeveer 4 outfits nodig.
Neem er voor de zekerheid 28 mee.

fijne vakantie plaatje


Ik geloof dat het tijd is voor een nieuw avontuur.

plaatje met quote over vakantie


Reminder:
neem tijd voor jezelf.

afbeelding met quote over reizen




Vakantie spulletjes kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je vakantie artikelen de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...