zondag 6 juni 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 134

Vind jij het ook zo leuk om plaatjes met blauw witte tegelspreuken te delen op je social media zoals Facebook, Intagram of Twitter? Of  haal ook inspiratie of motivatie die wijze spreuktegels? Dan kan ik je het blije nieuws vertellen dat we hier duizenden afbeeldingen met tegelspreuken hebben speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie. Heel veel plezier ermee!


Mijn mama legt mijn spullen altijd op de trap. In de hoop dat ze dan ineens beentjes en voetjes krijgen.

plaatjes met leuke quotes

Mensen die zeggen dat ze geslapen hebben als een baby, hebben meestal geen baby.

quotes voor ouders

Ik heb niet altijd tijd om mensen terug te bellen en als ik dat wel heb, doe ik het ook niet.

afbeeldingen met grappige quotes

Ik ben niet te dik. Jullie zijn gewoon te dun. Dus.

quotes over afvallen

Voordat ik mijn koffie op heb is iedereen een lul. Na mijn koffie is iedereen nog steeds een lul, maar dan heb ik in ieder geval koffie op.

quotes over koffie

Mensen moeten echt eens het verschil begrijpen tussen willen en nodig hebben. Ik wil buikspieren, maar ik heb pizza nodig.

quotes over pizza

Ik mis op het moment iets in mijn leven. Ik weet alleen niet of het een bak Ben & Jerry's, een puppy of een piemel is.

leuke plaatjes voor facebook

Ik ga mijn naam op Facebook veranderen naar 'niemand'. Als ik dan iemand like, zien ze: Niemand vindt dit leuk.

leuke plaatjes voor whatsapp

De waarheid kost niks, maar een leugen kan je alles kosten.

quotes over waarheid

Kinderen moet geleerd worden hoe dat ze moeten denken. Niet wat ze moeten denken.

quotes over kinderen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...