donderdag 17 januari 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 40

Spreuken kunnen ons van verschillende waarde zijn. Sommigen putten er kracht uit, voor sommigen is het een motivatie om iets te bereiken of door te zetten. Maar een quote kan ook gewoon leuk zijn om te delen op social media om mensen te vermaken of misschien vind je het wel leuk om een vriend of vriendin te plagen met een grappige tekst. Een ding is zeker. Plaatjes met quotes, afbeeldingen met spreuken en internet memes maken het leven net iets leuker en makkelijker. Om die reden hebben we hier duizenden plaatjes met leuke, mooie en wijze teksten voor je gemaakt. We hebben vanalles, namelijk motivatie spreuken, spreuken op tegeltjes, boeddha spreuken, positieve spreuken, mooie spreuken, oosterse wijsheden, grappige quotes, quotes over liefde, digitale kerstkaarten, quotes over vriendschap.. Je kunt het zo gek niet bedenken. Dus zoek snel de quotes plaatjes en spreuken afbeeldingen die jij graag wilt hebben!

Een quote afbeelding of spreuken plaatje downloaden? Dat is heel erg simpel! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!

Ik hou niet van hardlopen.
Als ik gehijg wil horen, weet ik wel beter manieren.


tegelspreuken


Als 3 eekhoorntjes met een feestmuts op,
22 nootjes met een snelheid van 57 km per uur naar een nijlpaard gooien,
hoeveel flessen wijn heb ik dan op?


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

goede quotes


Mag je me niet?
Cool, ik sta namelijk niet elke dag op om indruk te maken op jou.


quotes over sex


Telkens als ik chocola zie, ik hoor ik 2 stemmetjes in mijn hoofd.
Eet op zegt het ene stemmetje,. Het andere stemmetje zegt:
Heb je het niet gehoord? Eet op dan!


vriendschap spreuken


Dutjes doen klinkt zo kinderachtig.
Ik heb het liever over horizontale levenspauzes.

plaatjes met wjize teksten


Heo ik file parkeer:
ik parkeer 2 straten verderop.

afbeeldingen voor whatsapp


Als je in moeilijke tijden zit, onthoud dan dat de donkerste nachten
de helderste sterren creƫren.

mooie plaatjes voor facebook


Een goed boek kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je boek de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Ik doe aan dat nieuwe dieet waarbij je alles kunt eten
en hoopt op een wonder.

plaatjes met leuke teksten


Elke keer als iemand je vraagt om iets te doen, vraag je:
wilt u er misschien ook frietjes bij?


motivatie quotes


Allerlei mensen die elkaar uitsluiten in de politiek.
Hoe zou mijn baas reageren als ik en mijn collega's zich zo zouden gedragen?
Precies. Dus dat.


quote of the day

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...