maandag 5 oktober 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 115

Vind jij het ook leuk om plaatjes met spreuken te delen met familie en vrienden? Bijvoorbeeld via je social media pagina zoals Facebook, Instagram of Twitter? Of via Whatsapp of email? Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse spreuken voor jou die je helemaal gratis mag downloaden, gebruiken en delen. En ook voor de liefhebbers van de bekende blauw witte tegels met spreuken hebben wij genoeg keus. We hebben namelijk afbeeldingen met wijze tegelspreuken, maar ook plaatjes met leuke spreuktegels. En we vullen elke week onze website aan met nieuwe Nederlandse spreuken plaatjes. Heel veel plezier ermee!


Ik heb 99 problemen en geld zou er 83 van kunnen oplossen.

plaatjes met tegelspreuken


Als ze straalt nadat jullie uit elkaar zijn gegaan, dan was jij het probleem.

leuke plaatjes voor whatsapp


Single. Waarom iemand anders een puinhoop van je leven laten maken, terwijl je dat heel goed zelf kan.

plaatjes met nederlandse spreuken


Sorry wat ik zei voordat ik een dutje ging doen.

leuke plaatjes voor facebook


Ik betrapte mezelf dat ik zat te glimlachen zonder reden.

afbeeldingen met spreuktegels


Mijn goede voornemen voor het aankomende jaar is er geen fuck van aantrekken hoe anderen over mij denken.

plaatjes met leuke tegel spreuken


Dit was niet mijn beste jaar, maar ik heb in ieder geval veel geleerd.

plaatjes met wijze tegelspreuken


Lieve lever, de aankomende dagen zul je het zwaar krijgen. Hou vol kanjer!

nederlandse spreuken plaatjes


Kerstontbijt zit erin. Gourmetstel mag aan en de fles wijn mag open!

spreuken over kerst


Binnenkort liggen de winkels weer vol Valentijns-troep!

plaatjes met kerst quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...