donderdag 20 augustus 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 107

Ben je op zoek naar plaatjes met spreuken? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse spreuken die je gratis mag downloaden en delen met al je vrienden! we hebben o.a. plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met leuke tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met Boeddha spreuken, leuke plaatjes om te versturen, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken en nog veel meer. Voor ieder wat wils dus! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan. Veel plezier ermee!


Je droom heeft geen houdbaarheidsdatum. Haal diep adem en probeer het gewoon nog eens een keer.

plaatjes met spreuken


Kerst tip: pak een paar lege dozen in en wanneer je kinderen niet willen luisteren of zich misdragen, gooi je er een in de open haard.

nederlandse tegelspreuken


Mensen denken vaak dat ik zwart draag omdat het afslankt. Maar de echte reden is dat wanneer ik wijn knoei, niemand het kan zien.

spreuken in het nederlands


Ok, ik heb nu lang genoeg in bed gelegen. Tijd om op te staan en aan te kleden. En me naar de bank te verplaatsen.

afbeeldingen met leuke teksten


Loop naar de hel. Waar denk je dat ik net vandaan kom lieve schat?

leuke plaatjes voor facebook


Beroemd zijn op Instagram is hetzelfde als rijk zijn bij Monopoly.

spreuken over instagram


Drinken en kerstcadeaus inpakken gaan niet samen. Oh ja, als iemand een afstandsbediening als cadeau krijgt, zou ik 'm graag terug willen.

spreuken over kerst


Een zin niet afmaken om mensen te irriteren, want dat

leuke plaatjes voor instagram


Een dutje doen is mijn happy hour.

leuke spreuken in nederlands


Afslank tip: geef al je geld uit aan kleding, zodat je niks overhoudt om eten te kopen.

spreuken over dieet
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...