vrijdag 9 juli 2021

Nederlandse quotes - 76

 Vind jij het ook zo leuk om plaatjes met quotes te delen? Bijvoorbeeld op je social media of via Whatsapp. Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse spreuken speciaal voor jou. Je mag onze spreuken plaatjes gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben o.a. leuke plaatjes voor Facebook, gratis vrolijk Pasen afbeeldingen, afbeeldingen met wijze quotes, grappige memes, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met liefde teksten, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie teksten, plaatjes met dieet quotes, plaatjes met grappige quotes, afbeeldingen met spreuken over geluk en nog veel meer! check ook regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken. Veel plezier ermee!


Weet iemand welke wijn goed past bij Cornflakes?

plaatjes met grappige spreuken

Weet je wat leuk is 's ochtends vroeg? Mij met rust laten.

afbeeldingen met leuke quotes

Op Marktplaats kun je hele leuke dingen vinden. Nadat je eerst 3 pagina's met advertenties van bedrijven hebt door moeten scrollen.

leuke plaatjes voor whatsapp

Rozen zijn rood, gras is groen. Ik zit de hele dag op Insta, terwijl ik nog zoveel moet doen.

leuke plaatjes voor instagram

Ik had om 7 uur bootcamp en om 8 uur yoga, ik voel me geweldig! Oh ja Karin? Ik lag tot half 9 in bed en at om 9 uur een donut en ik voel me ook best ok.

leuke spreuken over gezond doen

Let maar even niet op de rommel. Ik woon hier pas 7 jaar.

leuke plaatjes voor whatsapp

Rozen zijn rood, gras is groen. Ik zit de hele dag op Facebook, terwijl ik nog zoveel moet doen.

afbeeldingen met liefde teksten

Als je iets goeds ziet, geef dan een compliment. Als je iets fouts ziet, bied dan je hulp aan.

afbeeldingen met humor quotes

Ik om 17.00 uur: ik pak maar 1 glaasje wijn vandaag. Ik om 17.28 uur: zo'n fles is ook snel leeg.

plaatjes met spreuken over wijn

Ze wijze man zei eens: neem geen wraak, rot fruit valt vanzelf uit de boom.

afbeeldingen met wijze quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...