donderdag 8 juli 2021

Nederlandse quotes - 75

 Duizenden plaatjes met Nederlandse spreuken.. dat is wat wij hier speciaal voor jou hebben! Denk aan afbeeldingen met grappige quotes, plaatjes met wijze teksten, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsappplaatjes met Boeddha wijsheden, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie teksten, plaatjes met spreuken over liefde, afbeeldingen met positieve spreuken, verjaardags plaatjes met felicitatie teksten.. je kunt het zo gek niet bedenken. En het mooiste is dat je onze plaatjes met quotes helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Bezoek regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken. Heel veel plezier ermee!


Ik heb niet altijd tijd om mijn kleren te strijken, maar wanneer ik dat wel heb, doe ik het nog niet.

leuke plaatjes voor facebook

Een vrouw kan niet te weinig schoenen hebben. Alleen te weinig opslagruimte.

afbeeldingen met leuke spreuken

Ik was van plan om een plant te kopen, maar besefte me toen dat ik mezelf al te weinig water geef elke dag.

plaatjes met wijze quotes

Ik doe wel alsof ik ok ben. Maar diep van binnen heb ik 5 miljoen euro nodig.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik was even zooo klaar met mijn kinderen, dat ik maar gezegd heb dat het Pasen. is. Ze zijn nu al 6 uur naar eieren aan het zoeken.

afbeeldingen met humor teksten

Het is een zware week. Ik halverwege maandag.

plaatjes met liefde teksten

Volwassen zijn houdt in dat je vier dagen wilt janken, maar daar de tijd niet voor hebt.

leuke plaatjes voor instagram

Noem me geen ex als we geen kind samen hebben. Geen kind, geen bewijs. Ik ken je niet.

afbeeldingen met positieve spreuken

Laat andere mensen niet bepalen wie je bent.

wijze spreuken plaatjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...