dinsdag 6 juli 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 138

 Ben je op zoek naar plaatjes met Nederlandse tegelspreuken? Dan hoef je echt niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met tegelspreuken in het Nederlands, speciaal voor jou. We hebben tegelspreuken over liefde, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, gratis vrolijk Pasen afbeeldingen, afbeeldingen met positieve tegelspreuken en nog veel meer! Je mag ze gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie. Check ook regelmatig deze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met tegelspreuken. Heel veel plezier ermee!


Geef hem een pets op zijn billen en noem hem prinsesje als hij zich gedraagt als een kleine bitch.

leuke plaatjes voor facebook

Wat ben je aan het doen? Werken. Wat doe je na het werk? Slapen tot ik weer moet werken.

plaatjes met nederlandse tegelspreuken


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Vertel mijn fouten niet aan anderen. Want mijn fouten moeten gecorrigeerd worden door mij en niet door anderen.

leuke plaatjes voor facebook

Als ik nog 1 iemand zie appen achter het stuur, draai ik mijn raampje omlaag en gooi mijn biertje naar die persoon.

afbeeldingen met wijze tegelspreuken

Niet alle mannen zijn zo. Zeggen mannen die zo zijn.

leuke plaatjes voor instagram

Je mag ook nee zeggen zonder altijd maar uitleg moeten geven.

afbeeldingen met tegelspreuken in het nederlands

Wanneer het leven je moeilijke situaties geeft, zeg dan niet waarom ik, maar zeg kom maar op!

plaatjes met humor teksten

Vrouwen verzinnen situaties in hun hoofd en sturen dan een berichtje naar je met: ik heb een vraagje.

afbeeldingen met motivatie spreuken

Wees niet verdrietig omdat het over is, maar lach omdat het gebeurd is.

plaatjes met spreuken over liefde

Je realiseert nooit hoe raar je bent totdat je een kind hebt die zich precies hetzelfde gedraagt als jij.

leuke plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...