dinsdag 21 mei 2019

Spreuken over liefde en mooie liefde quotes (Nederlands) - 6

Herken je dat? Hotel-de-botel zijn op elkaar en de hele dag aan elkaar denken met een grote glimlach op je gezicht. Elkaar lieve, maar ook spannende berichten sturen de hele dag door. In plaats van gewone berichtjes kun je ook plaatjes met liefde spreuken of afbeeldingen met love quotes naar elkaar sturen. Wij hebben hier honderden afbeeldingen met teksten over liefde voor je gemaakt die je mag downloaden, gebruiken en delen via social media. We hebben heel veel verschillende soorten teksten zoals plaatjes met lieve teksten, afbeeldingen met goede quotes, plaatjes met spannende spreuken, afbeeldingen met sexy quotes, plaatjes met mooie spreuken en nog veel meer! Kom ook regelmatig terug voor de nieuwste plaatjes met spreuken, want we vullen elke week onze website aan. We hopen dat je veel plezier van onze afbeeldingen zal hebben!

Ook een liefde plaatje downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!


Mijn lijst met wat mij gelukkig maakt:
1. Jou


plaatje met spreuk over liefde


Ik zou willen dat je hier was.


afbeelding met tekst over liefde


Het eerste waar ik 's ochtends altijd aan denk is aan jou.


liefdes plaatje whatsapp


Ik kan niet wachten totdat ik je weer een knuffel kan geven.


liefdes plaatje voor facebook


Lieverd, bedankt dat je in mijn leven bent verschenen.


mooie spreuk over liefde


Even een reminder:
Ik hou van jou!


spreuk van de dag


Goedemorgen sexy man.


liefde quote afbeelding


Dankjewel dat je er voor me bent.


afbeelding met spreuk over liefde


Ik huo ervan om van jou te zijn!


liefde afbeeldingen whatsapp


Mijn hart is van jou.
En mijn billen. Die ook.


liefde plaatjes




Jezelf om iemand anders verwennen met een mooi cadeau?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je cadeau de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...