dinsdag 21 mei 2019

Spreuken over liefde en mooie liefde quotes (Nederlands) - 7

Hoe fijn is het om verliefd te zijn! De hele dag aan je geliefde denken met een grote glimlach op je gezicht. Elke lieve berichtjes sturen via Whatsapp en plaatjes met liefde quotes. Elkaar laten weten dat je de hele dag aan elkaar denkt. Afbeeldingen met mooie liefde spreuken of plaatjes met spannende teksten om elkaar te teasen. Ben je op zoek naar zulke afbeeldingen met liefde quotes? Dan hoef je niet verder te zoeken, want wij hebben hier honderden plaatjes met spreuken voor je gemaakt die je gewoon mag downloaden, gebruiken, bewaren en delen. Check ook regelmatig onze website voor nieuwe afbeeldingen met spreuken, want we vullen elke week de website aan. Have fun!

Ook een liefde afbeelding downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!


 

Ik vind jou lief.

plaatje met spreuk over liefde


Ik geef meer om jou dan je denkt.

afbeelding met tekst over liefde


Ik heb geluk dat ik jou in mijn leven heb.

liefde afbeelding whatsapp


Ik hou ervan om de reden te zijn van jouw glimlach.

liefde afbeelding voor facebook


Jouw stem is mijn favoriete geluid.

plaatje met quote over liefde


Mijn mooiste dagen zijn die met jou.

mooie tekst over liefde


En in één keer ben je mijn alles.

afbeelding met mooie spreuk over liefde


Mijn gevoelens voor jou zullen nooit veranderen.

liefde plaatje voor instagram


Ik zou willen dat ik je kon copy en pasten naar mijn bed.

liefde plaatje whatsapp


Soms kijk ik naar jou en besef me dan wat voor bofkont ik ben.

wijze spreuk over liefde





Jezelf om iemand anders verwennen met een mooi cadeau?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je cadeau de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...