woensdag 10 april 2019

Spreuken over liefde en mooie liefde quotes (Nederlands) - 5

Wat is verliefd zijn toch een fijn gevoel! De hele dag met een grote glimlach op je gezicht rondlopen en alleen maar denken aan je lover. Elkaar de hele dag door lieve berichtjes sturen of elkaar teasen met spannende berichten. Wat geliefden ook vaak doen is elkaar plaatjes met liefde quotes sturen en afbeeldingen met liefde spreuken sturen. Dit kunnen plaatjes met lieve spreuken zijn, maar ook afbeeldingen met spannende quotes. Of juist plaatjes met grappige liefde spreuken. Wij hebben hier honderden afbeeldingen met love quotes voor je gemaakt die je kunt downloaden, gebruiken en delen. Stuur ze via Whatsapp of messenger of deel ze op je Instagram, Facebook, Pinterest of Twitter. Het kan allemaal! Kom ook regelmatig terug op onze website, want we posten elke week nieuwe plaatjes met quotes op onze website. Heel veel plezier ermee!

Ook een plaatje downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!

Alleen al denken aan et moment dat ik jou weer zie,
krijg ik al vlinders van in mijn buik.

plaatjes met mooie liefde spreuken


Jij maakt mij zo gelukkig.

liefde afbeelding voor facebook


Een berichtje van jou tovert meteen een glimlach op mijn gezicht.

liefde plaatje voor whatsapp


Je moet die stomme glimlach op mijn gezicht eens zien
wanneer ik een berichtje van jou krijg.

spreuk van de dag


Dankjewel dat jij de reden bent waarom ik de hele dag een grote glimlach op mijn gezicht heb.

wijze citaat over liefde


Ik ben er trots op dat ik kan zeggen dat jij bij mij hoort.

plaatje met spreuk over liefde


Jij bent eigenlijk zo'n beetje de hele dag in mijn gedachten.

afbeelding met tekst over liefde


Wanneer ik je voor het eerst zag wist ik niet dat je zo belangrijk voor me zou worden.

liefde gezegde afbeelding nederlands


Het is niet dat ik de hele tijd opgewonden ben.
Jij bent gewoon altijd fucking sexy.

grappige tekst over liefde


Ochtenden zouden beter zijn als ik naast jou wakker zou worden.

afbeelding met mooie spreuk over liefde




Jezelf om iemand anders verwennen met een mooi cadeau?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je cadeau de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...