maandag 8 april 2019

Spreuken over liefde en mooie liefde quotes (Nederlands) - 4

Verliefd zijn, wie kent dat fijne gevoel niet? De hele dag met een grote glimlach op je gezicht en de hele wereld aan kunnen. Je wilt aan iedereen laten weten hoe je je voelt en dat kan! Wij hebben hier namelijk honderden plaatjes met spreuken over liefde die je mag delen op je social media pagina’s zoals Instagram, Facebook, Pinterest en Twitter. Soms is het leuk om afbeeldingen met liefde quotes te sturen naar je lover. Ook die hebben wij voor je! Deze plaatjes met liefde quotes kun je namelijk versturen via Whatsapp of messenger. Zoals je ziet hebben we voor ieder wat wils. En kom ook regelmatig terug voor de nieuwste afbeeldingen met teksten over liefde, want wij vullen ze wekelijks aan!

Ook een plaatje downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!


Echte liefde is wanneer je je geen dag kunt voorstellen zonder diegene.


liefde plaatje voor whatsapp


Je vroeg me hoe vaak ik aan je dacht vandaag.
Het antwoord is één keer. Je hebt mijn gedachten sinds het begin geen één keer verlaten.

afbeelding met tekst over liefde voor facebook


Alleen zijn is soms beter dan met de verkeerde persoon samen zijn.
Soms, hebben degene die alleen vliegen de sterkste vleugels.


liefde plaatje voor facebook


Ik durf te wedden dat een scheidingstaart veel beter smaakt dan een bruidstaart.


quote over liefde


Eén slechte relatie zou geen reden moeten zijn om nooit meer verliefd te worden.


spreuk over liefde


Wanneer je twijfelt tussen mij en een ander persoon, kies dan niet voor mij.


mooie liefde citaten


Je kunt 2 jaar een relatie hebben en je ongelukkig voelen,
maar je kunt ook 2 maanden een relatie hebben en je super gelukkig voelen.
Liefde kun je niet met tijd meten.


afbeelding met mooie tekst over liefde


En in één keer gaan all liefdesliedjes over jou.

plaatje voor instagram liefde


Relatiestatus:
Ik slaap diagonaal in mijn kingsize bed.


plaatje met sexy tekst over liefde om te sturen


Beschrijf je liefdesleven in 2 woorden:
Mijn wat?


plaatje om te sturen naar lover




Jezelf om iemand anders verwennen met een mooi cadeau?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je cadeau de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...