donderdag 20 mei 2021

Nederlandse quotes - 57

Ook op zoek naar die leuke plaatjes met quotes of afbeeldingen met wijze teksten? Zoek dan niet verder! Want wij hebben hier duizenden verschillende plaatjes met Nederlandse quotes speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie. Supercool toch! Zo hebben we o.a. afbeeldingen met leuke spreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met grappige spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met motivatie spreuken, afbeeldingen met quotes over afvallen, afbeeldingen met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met geluk spreuken, leuke plaatjes om te delen, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer! Check ook regelmatig onze website voor nieuwe plaatjes, want we vullen deze welke week aan met tientallen nieuwe quotes afbeeldingen. Heel veel plezier ermee!


Fluister jij ook 86 keer per dag tegen jezelf what the fuck?

plaatjes met nederlandse quotes

Volgens mij smartwatch heb ik net 6287 calorieën verbrand toen ik mijn kleuter een time-out wilde geven.

afbeeldingen met grappige quotes

Ik trek liever een raar gezicht op foto's want dan ben ik expres lelijk.

leuke plaatjes voor instagram

Een slapende baby is het nieuwe happy hour.

grappige quotes plaatjes

We wilden zo graag volwassen zijn en kijk ons nou. Depressief, alleen de hele dag scrollen door plaatjes met quotes.

plaatjes met humor teksten

Ik heb echt 1000 dingen die ik nog moet doen, maar ik ga lekker even liggen en een dutje doen.

leuke plaatjes voor whatsapp

Waarom zit de deut van een toilet bij een tankstation altijd op slot? Zijn ze bang dat iemand ze gaat schoonmaken?

plaatjes met wijze spreuken

Ik heb een advent kalender, alleen zijn de vakjes, die aftellen tot het jaar 2021, gevuld met kalmeringstabletten.

leuke plaatjes voor facebook

Ik zag net hoe duur baby-melk is. Mijn baby krijgt dus gewoon aanmaak-limonade.

afbeeldingen met quotes in het nederlands

Voor als je het vandaag nog niet gehoord hebt. Je bent een geweldige mama!

plaatjes met mama quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...