woensdag 23 juni 2021

Nederlandse quotes - 71

 Wanneer je op zoek bent naar leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met wijze quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke kerst plaatjes, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke pasen plaatjes, afbeeldnigen met spreuken over vriendschap, leuke oud & nieuw plaatjes, afbeeldingen met geluk spreuken, leuke valentijn plaatjes, afbeeldingen met spreuken over liefde, leuke plaatjes voor whatsapp of afbeeldingen met motivatie quotes, dan hoef je zeker niet verder te zoeken. Want wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes speciaal voor jou, die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Heel veel plezier ermee!


Wat is het toch altijd een heerlijk gevoel als iemand je langzaam en zachtjes over je rug kriebelt. Behalve als je alleen thuis bent dan.

plaatjes met leuke spreuken

Dat momentdat je een goedkope, tweedehandse powerbank koopt en je telefoon je powerbank begint op te laden.

leuke plaatjes voor instagram

Volgens mannen zouden vrouwen een handleiding moeten hebben. Vreemd, want ik heb nog nooit een man een handleiding zien lezen.

plaatjes met wijze quotes

Heeft iemand je vandaag al gezegd dat je er mooi uitziet? Nee, dan misschien morgen.

leuke plaatjes voor facebook

Lig je net in bed, heeft je kussen ineens geen koude kant meer.

afbeeldingen met spreuken over liefde

Ik heb eigenlijk een bril nodig. Maar dan denken mensen dat ik slim ben en gaan ze moeilijke vragen stellen.

leuke plaatjes voor whatsapp

Vandaag heb ik een klusje gedaan dat ik al een half jaar had uitgesteld. Ik was binnen een kwartiertje klaar. Heb ik hier iets van geleerd? Denk het niet.

plaatjes met nederlandse quotes

Ik was bij iemand op bezoek, die zei dat ik moest doen alsof ik thuis was. Heb 'm eruit gegooid, ik had geen zin in visite.

afbeeldingen met grappige teksten

Hoe wisten de mensen die de eerste klok hebben gemaakt, hoe laat het was?

plaatjes met motivatie quotes

Ik zal nooit vergeten wie me in moeilijke tijden heeft geholpen, wie me in moeilijke tijden heeft gebracht en wie me in moeilijke tijden heeft achtergelaten.

quotes over liefde


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...