zaterdag 19 juni 2021

Nederlandse quotes - 70

 Wanneer je op zoek bent naar plaatjes met Nederlandse quotes, dan hoef je echt niet verder te zoeken. Waarom? Omdat wij hier duizenden afbeeldingen met quotes in het Nederlands hebben, speciaal voor jou! We hebben verschillende soorten plaatjes met quotes, namelijk afbeeldingen met spreuken over liefde, plaatjes met leuke koffie quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke Valentijn plaatjes om te sturen, plaatjes met wijze quotes, plaatjes met Boeddha wijsheden, plaatjes met tegelspreuken, leuke plaatjes om te delen, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met motivatie teksten, leuke plaatjes voor Instagram, leuke afbeeldingen om te versturen, leuke kerst plaatjes, leuke verjaardag plaatjes, grappige memes, plaatjes met spreuken over vriendschap en nog veel meer! Heel veel plezier ermee.


Toppunt van eenzaamheid. Je stalker opbellen en vragen wanneer hij weer eens langskomt.

leuke plaatjes voor facebook

Ik eet 3 keer per dag. En dan nog 2 keer in de avond.

afbeeldingen met wijze quotes

Wil je me niet storen. Ik ben al gestoord genoeg.

leuke plaatjes voor whatsapp

Zullen we dit weekend samen wijn drinken, dik worden en mensen afzeiken?

afbeeldingen met motivatie teksten

Ik denk dat ik geheugenverlies heb, want ik kan me niet herinneren dat ik jou om je mening heb gevraagd.

plaatjes met grappige spreuken

Ik vond dat ik mezelf wel even lekker mocht verwennen met een glas wijn na een lang week, totdat ik me realiseerde dat het dinsdagochtend was.

afbeeldingen met positieve quotes

Heb je ook weleens zo'n dag dat je je aan niemand ergert? Nee, ik ook niet.

plaatjes over netflix

Daten  na je dertigste. Dat zijn gewoon twee mensen die elkaar vertellen hoe leuk ze vroeger waren.

plaatjes over liefde

Sommige mensen willen een dure auto en een jacuzzi. Ik wil een wijnkelder met muren van chocola.


Ik heb niet veel nodig, een beetje energie zou fijn zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...