dinsdag 23 november 2021

Nederlandse quotes - 126

 Duizenden plaatjes met spreuken in allerlei categorieën, dat is wat we hier hebben! Zoek gerust rond naar een afbeeldingen met spreuken die jou aanspreken of die je graag wilt delen. Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent, bijvoorbeeld via social media of Whatsapp. We hebben allerlei plaatjes met spreuken, zoals leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met leuke spreuken, leuke kerst afbeeldingen, plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, nieuwjaar wens plaatjes, plaatjes met motivatie quotes, mooie Valentijn plaatjes, afbeeldingen met positieve teksten, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met liefde spreuken, leuke felicitatie afbeeldingen en nog veel meer!


Ik vraag me af of dat er ergens een biertje ook aan mij denkt.

plaatjes met spreuken over bier

Ik vraag me af of dat er ergens een wijntje ook aan mij denkt.

plaatjes met wijn spreuken

Kun je nog herinneren dat een kater maar 5 minuten duurde en geen 5 tot 7 werkdagen?

leuke plaatjes voor facebook

Lieve ijskoffie, ik hou zoveel van jou!

plaatjes met koffie spreuken

Pakket bezorgbusjes zouden, net als de ijscoman, een bel moeten hebben of een liedje moeten afspelen, zodat we weten dat ze eraan komen.

leuke plaatjes om te delen

Ik wilde niet brutaal zijn. Ligt aan de warmte en mijn persoonlijkheid.

afbeeldingen met grappige teksten

Ik in de hemel: op welke wolk kan ik de slijterij vinden? God: eruit.

leuke plaatjes voor whatsapp

Goedemorgen! Ik heb besloten dat ik mezelf fucking geweldig vind en van elke centimeter van mezelf hou.

plaatjes met mooie spreuken

Red Bull en wodka: omdat je natuurlijk klaarwakker moet zijn, net voordat je verkeerde beslissingen gaat maken.

leuke plaatjes voor instagram

Het is nu veel te warm voor BH's, make-up, haren los laten hangen, leugens, mannen en van dat soort dingen.

leuke plaatjes om te versturen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...