maandag 24 mei 2021

Nederlandse quotes - 60

Speciaal voor jou hebben wij hier duizenden plaatjes met quotes en afbeeldingen met spreuken, die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met liefde quotes, afbeeldingen met mooie quotes, leuke kerst plaatjes om te delen, plaatjes met wijze spreuken, grappige memes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met chocola quotes, plaatjes met muziek quotes, afbeeldingen met Netflix quotes, plaatjes met humor teksten, afbeeldingen met motivatie quotes, plaatjes met positieve spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke valentijn afbeeldingen, plaatjes met quotes over vriendschap, leuke plaatjes voor pasen, Boeddha wijsheden, afbeeldingen met geluk spreuken en nog veel meer! Bezoek regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe quotes plaatjes. Have fun!


Ik word niet herinnerd als een vrouw die haar mond dichthield.

plaatjes met nederlandse quotes

2020 is niet het jaar dat je alles krijgt wat je wil. Het is het jaar dat je alles waardeert wat je hebt.

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben een simpel meisje. Als ik een kat zie, doe ik meteen psstpssstpssstpssst.

afbeeldingen met grappige quotes

Voordat ik 202 accepteer wil ik eerst de voorwaarden hebben gelezen.

plaatjes met quotes in het nederlands

Even een reminder dat het ok is om op sommige dagen geen reet te doen.

leuke plaatjes voor whatsapp

Mam: wat heb je vandaag geleerd op school? Ik: blijkbaar niet genoeg want ik moet morgen weer terug.

afbeeldingen met humor teksten

Hoe ging het studeren? Mijn dutje was geweldig, dankje voor het vragen.

plaatjes met liefde quotes

Kan ik goed zingen? Nee. Ga ik door met zingen? Ja.

afbeeldingen met motivatie teksten

Mensen hebben niet altijd advies nodig. Soms is het enige wat ze echt nodig hebben, iemand die naar ze luistert of iemand die een hand vasthoudt.

plaatjes met wijze spreuken

Je reageert overdreven. Nee, je loog en ik kwam erachter.

leuke plaatjes voor instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...