dinsdag 31 augustus 2021

Nederlandse quotes - 86

 Ben jij ook op zoek naar plaatjes met Nederlandse quotes of afbeeldingen met spreuken in het Nederlands? Dan hoef je echt niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden plaatjes met spreuken speciaal voor jou! We hebben o.a. plaatjes met wijze spreuken, nieuwjaar wens plaatjes, afbeeldingen met leuke quotes, plaatjes met quotes over kinderen, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met liefde quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met humor quotes, leuke plaatjes voor Instagrammooie Valentijn plaatjes, afbeeldingen met spreuken over liefde, leuke memes, plaatjes met motivatie teksten, afbeeldingen met positieve spreuken en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met quotes. Have fun!


Hierbij wil ik je even laten weten dat je een nutteloos stuk tekst hebt gelezen. Veel plezier met deze aardappel.

plaatjes met leuke spreuken

De kans dat ik de staatsloterij win is even groot als de kans dat de horeca weer open mag volgende week.

plaatjes met nederlandse quotes

Er is een kans van 78% dat je nu een joggingbroek aan hebt, terwijl je helemaal niet gaat joggen.

leuke plaatjes voor instagram

Dingen ondernemen voor een beter milieu, ok. Maar kartonnen rietjes zijn echt te smerig.

afbeeldingen met leuke teksten

Persconferentie kort samengevat: alles blijft dus gewoon kut.

afbeeldingen met grappige teksten

Nemen prostituees en dealers al Bitcoin aan? Ik vraag dit voor een vriend.

bitcoin memes

Wist je dat je 15 spieren gebruikt om een fles wijn te openen? Volg me voor nog meer fitness tips!

plaatjes met spreuken over fitness

Als ik jou zie huilen, doet me dat ook pijn.

afbeeldingen met wijze quotes

Als de Bitcoin morgen weer een nieuwe recordhoogte haalt, noem ik mijn volgende kind Crypto.

bitcoin memes

Als Ada morgen weer een nieuwe recordhoogte haalt, noem ik mijn volgende kind Cardano.

cardano memes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...