woensdag 17 maart 2021

Nederlandse quotes - 40

 Ben jij ook op zoek naar plaatjes met leuke spreuken of afbeeldingen met wijze quotes in het Nederlands? Dan hoef je niet verder te zoeken! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met spreuken speciaal voor jou. We hebben o.a. leuke plaatjes voor Pasen, plaatjes met spreuken over liefde, slaap lekker quotes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met wijze quotes, leuke plaatjes voor Whatsappleuke memes plaatjes, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met grappige spreuken, leuke Valentijn plaatjes om te sturen, afbeeldingen met love quotes, plaatjes met chocolade quotes, plaatjes met spreuken over vriendschap, afbeeldingen met humor teksten, hartelijk gefeliciteerd plaatjes en nog veel meer. Veel plezier ermee!



Groente heeft 7 letters. Maar taaaart ook.

plaatjes met quotes

Ligt het aan mij of was gisteren nog maart?

leuke plaatjes voor whatsapp

Ga je mee sporten?
- Ja, volgend jaar dinsdag

afbeeldingen met motivatie quotes

Ik heb altijd een mes in mijn tas, voor als ik een taart tegenkom.

plaatjes met grappige quotes

Wat een mooie dag vandaag om mij even niet lastig te vallen!

leuke plaatjes voor facebook

Mijn middelvinger mag jou wel.

afbeeldingen met leuke quotes

Meisjes shoppen niet echt. We lopen gewoon rond en raken kleding aan en zeggen dan 'dit is leuk'.

plaatjes met nederlandse quotes

Ik wil best naar je luisteren. Maar je staat niet in mijn Spotify-lijst.

leuke plaatjes voor whatsapp

Tijd hebben en tijd maken. Daar zit verschil tussen.

quotes nederlands

Shoutout naar degene die naar me luistert als ik in een groep praat en lacht en reageert, terwijl niemand mij aandacht geeft.

leuke plaatjes voor instagram

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...