zondag 10 mei 2020

Leuke plaatjes en grappige memes (Nederlands) - 6

Vind je memes ook zo grappig en kun je er geen genoeg van krijgen? Wij hebben hier duizenden leuke plaatjes die je mag downloaden en delen met anderen. Je kunt deze leuke plaatjes bijvoorbeeld op Facebook, Instagram, Twitter of Pinterest plaatsen. Maar je mag ze natuurlijk ook altijd via Whatsapp of een andere messenger sturen. Kom regelmatig terug op onze website, want we vullen de leuke afbeeldingen wekelijks aan. Heel veel fun ermee!



 

Als kind billenkoek krijgen, als volwassene billenkoek krijgen meme

leuke meme in het nederlands


Handleiding mannen, handleiding vrouwen meme

leuk plaatje over mannen en vrouwen


Iemand in de jaren 90 blokkeren

meme over vroeger


Ik heb een spelletje bedacht. Raad het dier. Om het moelijker te maken heb ik een deel weggekrast.

raad het plaatje game


Dus ik heb nu anti-stress kleurboeken gekocht. 

grappige anti stress meme


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen


Wanneer je je kinderen 's ochtends wakker hoort worden. Meme over kinderen.

meme voor ouders


Grappige mannen meme

leuke meme over mannen


Ik: bedankt dat je wilt oppassen op de kinderen mam. Geef ze alsjeblieft niet teveel suiker. Oma: natuurlijk niet!

grappig plaatje over oma's


Mijn salaris, mijn rekeningen. Overheid belasting meme.

leuke meme over regering


Wat zijn je plannen voor het weekend?

meme over weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...