donderdag 18 juni 2020

Leuke plaatjes en grappige memes (Nederlands) - 7

Wie kent ze niet, die supergrappige memes die overal voorbij komen. Ook al zit je in een moeilijke of vervelende periode. Met leuke memes kun je alles aan! Tenminste, ik kan er altijd om lachen. Wij hebben hier al honderden grappige memes voor je gemaakt die je mag delen met je vrienden en familie. Check regelmatig onze website met leuke plaatjes, want wij vullen die natuurlijk elke week aan met nieuwe grappige memes. Veel plezier ermee!





Zij: Normaal doe ik dit niet op een eerste date hoor'
Haar hond meme

grappige memes


Ik zag een duif die een sollicitatiegesprek head vandaag. Ik hoop dat hij is aangenomen.

leuke memes


Dat moment dat je weet dat je dood bent als je je hoofd omdraait.

super memes


Deed ik het dan altijd verkeerd?

leuke plaatjes


Ben ik dronken of is dat Scooby Doo in mijn bier? Alcohol meme

humor plaatjes


Anderen vs ik cheetos meme

alcohol memes


Denk je weleens aan iemand waarbij je hart het volgende doet. liefde meme

liefde meme


Wanneer de persoon die je net hebt ontmoet meteen hun hele levensverhaal vertelt.

meme hond


Mijn kinderen wanneer ik even de kamer verlaat. Kinderen meme

kinderen meme


Welkom bij de anonieme plastische chirurgie verslaafden. Ik zie een paar nieuwe gezichten en dat stelt me teleur.

leuke nederlandse meme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...