donderdag 18 juni 2020

Nederlandse quotes - 5

Quotes in het engels zijn leuk, maar ben jij op zoek naar Nederlandse quotes? Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes voor je gemaakt die je mag downloaden en delen via Facebook, Instagram, Whatsapp of andere social media. Superleuk! We hebben o.a. plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met quotes over winkelen, leuke plaatjes voor Facebook, grappige memes, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke felicitatie plaatjes, oud & nieuw plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Instagram, gratis vrolijk Pasen afbeeldingen, afbeeldingen met oosterse wijsheden, plaatjes met motivatie teksten en nog veel meer! Kom regelmatig even op onze website met leuke quotes plaatjes kijken, want we vullen deze elke week aan met nieuwe plaatjes met quotes. Have fun!


Blokkeer zijn nummer en geniet van je zomer.

plaatjes met quotes


Leer om achterover te leunen en te observeren. Niet alles heeft een reactie nodig.

afbeeldingen met grappige quotes


Tuurlijk hou ik van je zoals je bent. Ik heb alleen nog wel 23 kleine suggesties.

plaatjes met nederlandse quotes


3 dingen waar ik goed in ben:
1. single zijn
2. teveel eten
3. conclusies trekken

leuke plaatjes voor facebook


Wanneer je leggings als broeken gaat dragen is er eigenlijk geen weg meer terug.

plaatjes met wijze quotes


Relatiestatus: aan het eten.

quotes in het nederlands


Heb je weleens dat je een berichtje leest en denkt:
'Dit is dus precies waarom ik jou niet leuk vind'.

plaatjes met humor quotes


Heb je een speciaal persoon in je leven?
Ja, mijzelf. Ik denk dat ik de ware ben.

liefde quotes plaatjes


Hoe ik flirt:
Meerdere keren kijken naar iemand die ik aantrekkelijk vind en hopen dat ze moediger zijn dan ik.

quotes over liefde


Als je huisdieren hem niet mogen, is hij niet de ware.

plaatjes met nederlandse quotes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...