dinsdag 25 augustus 2020

Nederlandse quotes - 18

Je kent ze wel! Die plaatjes met grappige quotes of afbeeldingen met wijze spreuken. Het internet staat er vol mee. Maar als je er niet genoeg van kan krijgen, hebben wij hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes voor jou die je gratis mag downloaden en mag delen met familie en vrienden. Bijvoorbeeld via social media zoals Instagram, Facebook of Twitter. Je kunt ze natuurlijk ook gewoon doorsturen via Whatsapp. We hebben o.a. plaatjes met leuke quotes, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met motivatie teksten, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met oosterse wijsheden en nog veel meer. Veel plezier ermee!


Mij voor schut zetten is niet nodig, ik doe dat namelijk zelf al.

plaatjes met leuke quotes

Waarom lijkt Monopoly niet meer op het echte leven? Dat je de hele tijd aanmaningen krijgt, dat alles steeds duurder wordt en je zelf niks overhoudt om iets te kopen.

humor quotes plaatjes

Sinds dat ik elke ochtend jus d'orange drink, voel ik me veel beter. Dat komt volgens de dokter door de vitamine C, maar volgens mij komt dat door de wodka.

quotes over wodka

Op de basisschool moesten we 17x35 uit ons hoofd kunnen, terwijl ik nu al voor 3x8 mijn rekenmachine pak.

grappige quotes plaatjes

Dus je nieuwe telefoon heeft gezichtsherkenning? Dan raad ik je aan om je make-up er niet af te halen.

afbeeldingen met leuke quotes

Wanneer iemand iets verkeerd heeft gedaan, vergeet dan niet alle dingen die ze goed deden.

plaatjes met wijze quotes

Geef niet op. Op een dag zul je jezelf dankbaar zijn.

motivatie quotes afbeeldingen

Soms ben je er gewoon klaar mee. Niet boos, niet kwaad, maar gewoon klaar.

wijze quotes plaatjes

Deel je zwakheden met niemand. Je weet nooit wie het tegen je gaat gebruiken.

leuke plaatjes voor instagram

Als je ergens mee stopt, stop dan met lui zijn, stop met het maken van smoesjes en stop met het wachten op het juiste moment.

leuke plaatjes voor whatsapp
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...