maandag 24 augustus 2020

Nederlandse quotes - 15

 Ben jij op zoek naar plaatjes met Nederlandse quotes? Dan hoef je niet verder te zoeken! Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met teksten in het Nederlands. Denk hierbij aan plaatjes met grappige quotesafbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met mooie spreuken, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke memes, plaatjes met motivatie teksten, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met liefde teksten, plaatjes met leuke koffie quotes, leuke kerst plaatjes, plaatjes met geluk spreuken, leuke plaatjes om te delen, leuke plaatjes voor Whatsapp, mooie Valentijn plaatjes, leuke plaatjes voor Instagram, goede voornemens plaatjesleuke plaatjes voor pasen, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer! En dat allemaal in het Nederlands! Bezoek regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe quotes plaatjes.


Mensen die jou niet mogen, maar je nog wel op social media hebben zijn raar.

plaatjes met quotes

Wanneer mensen zeggen dat je rustig moet worden, terwijl je boos bent. Zo irritant.

afbeeldingen met quotes

Het is officieel met 1 been uit bed slaap-weer.

leuke plaatjes voor facebook

Ik en mijn telefoon hebben allebei hetzelfde ongezonde slaap- en oplaadritme.

plaatjes met wijze quotes

Wanneer iemand liegt tegen jou, maar jij de waarheid al kent. Zo'n goed gevoel.

afbeeldingen met leuke quotes

Sorry dat ik niet heb gereageerd. Ik was te druk bezig met social distancing.

leuke plaatjes voor instagram

Ik ben zo iemand die om zijn eigen berichten moet lachen voordat ik ze verstuur.

plaatjes met humor quotes

Ben ik de enige die 's avonds laat een enorme motivatie heeft om mijn leven te verbeteren, maar het de volgende dag alweer vergeten is?

afbeeldingen met grappige quotes

Zo irritant.. Als je aan het Netflixen bent, in slaap valt en de volgende dag weer moet uitzoeken waar je gebleven was.

plaatjes met leuke teksten

Als het niet meer op voorraad is, haal het dan van de website af.

quotes plaatjes nederlands


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...