zaterdag 2 april 2022

Plaatjes met koffie quotes - 1

 Koffie, ook wel het zwarte goud genoemd en voor velen de belangrijkste maaltijd van de dag. Ikzelf heb altijd het gevoel dat ik zonder koffie niet normaal kan functioneren. Zoals vele anderen, begint mijn dag eigenlijk altijd met een heerlijke bak koffie. Als koffie voor jou ook zo belangrijk is en je houdt van plaatjes met leuke quotes en afbeeldingen met grappige spreuken, hebben we goed nieuws voor je. Wij hebben hier namelijk een hoop plaatjes met koffie quotes die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via Whatsapp of social media. Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met heel veel nieuwe afbeeldingen met leuke quotes over koffie.

Naast deze leuke koffie quotes plaatjes hebben we nog duizenden andere afbeeldingen met spreuken zoals plaatjes met dieet quotes, leuke kerst plaatjes, afbeeldingen met quotes voor ouders, plaatjes met leuke wijn quotes, plaatjes met slaap lekker teksten, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Pasen, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met liefde quotes, leuke Valentijn plaatjes, afbeeldingen met tegelspreuken, leuke memes Nederlands, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met goedemorgen teksten, leuke verjaardag plaatjes om te sturenplaatjes met spreuken over geld, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met studenten quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met quotes over shoppen, plaatjes met Boeddha wijsheden, afbeeldingen met chocola quotes en nog veel meer!


Vandaag is zo'n dag dat zelfs mijn koffie, koffie nodig heeft.

plaatjes met leuke koffie quotes

Mijn ochtendritueel: alles kut vinden, koffie drinken, alles een beetje minder kut vinden.

afbeeldingen met leuke quotes over koffie

In relatie met koffie.

plaatjes met leuke spreuken over koffie

Mijn favoriete koffie is wanneer niemand tegen me praat terwijl ik het drink.

leuke koffie plaatjes

Aaaah koffie, de belangrijkste maaltijd van de dag.

afbeeldingen met grappige quotes over koffie

Mijn lichaam is als een filter. Koffie gaat erin, sarcasme komt eruit.

plaatjes met grappige koffie quotes

Dagelijkse inkopenDagelijkse inkopen

Ik wil graag een koffie mokka wodka valium latte om mee te nemen alstublieft.

leuke koffie quotes plaatjes

Koffie: een magisch drankje dat 'laat me met rust of sterf' verandert in 'goedemorgen schatje'.

afbeeldingen met leuke quotes over koffie

Voordat ik koffie drink: ik heb een hekel aan iedereen. Nadat ik koffie heb gedronken: ik vind het niet erg dat ik een hekel aan iedereen heb.


plaatjes met leuke koffie spreuken

Door koffie in de ochtend heb ik het gevoel alsof ik mijn shit voor elkaar heb. Heb ik niet. Maar ik heb het gevoel alsof ik het wel heb.

afbeeldingen met leuke teksten over koffie

Deze koffie werkt het beste als ik het naar mensen gooi.

plaatjes met leuke koffie quotes

Natuurlijk is de grootte belangrijk. Niemand wil een kleine kop koffie.

afbeeldingen met leuke koffie quotes

Rozen zijn rood, wakker worden is zwaar. Ik kan niet rijmen, koffie.

plaatjes met grappige koffie quotes

Mijn 2 doelen van vandaag was uit bed komen en koffie drinken. Tot zover heb ik dus een succesvolle dag.

leuke koffie quotes afbeeldingen

Goedemorgen deze maandag! Wil je suiker of valium in je koffie?

plaatjes met leuke koffie spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...