donderdag 7 april 2022

Plaatjes met geld quotes - 1

Geld, de één heeft er veel van en de ander kan elke maand maar moeilijk rondkomen. De meesten van ons moeten gewoon werken om geld te verdienen en soms heb je geluksvogels die een mooie geldprijs met een loterij winnen. Wij hebben hier  verschillende plaatjes met grappige geld quotes en afbeeldingen met quotes over geld die je aan het denken zetten. Je mag de plaatjes met spreuken bij ons daarentegen wel helemaal gratis downloaden en delen met iedereen die je kent! Breng regelmatig een bezoekje aan onze website, want we vullen deze wekelijks aan met een hele hoop nieuwe plaatjes met geld quotes.

Daarnaast hebben we nog duizenden plaatjes met quotes zoals leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke felicitatie plaatjesplaatjes met spreuken over pizza, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met goedemorgen quotes, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met welterusten teksten, plaatjes met geluk quotes, plaatjes met koffie quotes, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met dieet quotes, plaatjes met Boeddha wijsheden, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met quotes over opvoeden, plaatjes met motivatie quotes, plaatjes met grappige quotes, afbeeldingen met liefde quotes, plaatjes met wijn quotes, afbeeldingen met positieve spreuken en nog veel meer!


Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik een neplach moest opzetten op mijn werk, zou ik die baan niet eens meer nodig hebben.

plaatjes met geld quotes

Ik ga stoppen met werken en de wereld rondreizen totdat mijn geld op is. Ik denk dat ik vanavond rond 22.00 uur terug ben.

plaatjes met spreuken over geld

Misschien kun je met geld geen geluk kopen. Maar ik accepteer donaties om die theorie te testen.

afbeeldingen met geld spreuken

Ik fantaseer veel te vaak over het winnen van de loterij voor iemand die nooit loten koopt.

afbeeldingen met quotes over geld

Misschien sta ik morgenvroeg op om te gaan hardlopen. Misschien win ik morgen de loterij. De kans is ongeveer groot.

plaatjes met loterij quotes


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Ik mag weer aankleden om naar mijn werk te gaan, terwijl een of andere 8-jarige Youtuber dit jaar al 22 miljoen euro heeft verdiend.

plaatjes met quotes over rijkdom

Waar je bang van bent, trek je aan. Oh mijn god, ik ben zo bang voor 17 miljoen euro.

afbeeldingen met geld quotes

Ik heb mijn symptomen opgezocht op Google. Blijkt dat ik geld nodig heb.

plaatjes met teksten over geld

Geld maakt niet gelukkig, maar ik jank liever op de Bahamas dan thuis.

plaatjes met tips geld verdienen

Is alles zo duur of ben ik gewoon arm?

afbeeldingen met herkenbare geld quotes


ModeMode

Ik heb 99 problemen en geld zou er 83 van kunnen oplossen.

plaatjes met herkenbare spreuken over geld

Mijn bucketlist is waarschijnlijk van iemand die veel meer geld heeft.

plaatjes met bucketlist quotes

Ik heb geen vriendje nodig. Ik heb 12 miljoen euro en een wijntje nodig.

plaatjes met geld spreuken

Ik doe wel alsof ik ok ben. Maar diep van binnen heb ik 5 miljoen euro nodig.

afbeeldingen met spreuken over geld

Willen jullie even voor mij bidden? Niks ernstigs hoor, maar ik wil gewoon de loterij winnen en stoppen met werken.

plaatjes met loterij quotes

Stel je wint de Staatsloterij jackpot van 14,3 miljoen euro. Wie geef je dan 20 euro?

afbeeldingen met quotes over rijkdom


Mooi en gezondMooi en gezond

Kan iemand mij even 2 miljoen euro lenen? Ik wil even checken of geld echt niet gelukkig maakt.

plaatjes met geld spreuken

Ik verander niet als ik de loterij win. Ik zou dan nog steeds een bitch zijn, maar wel een bitch met een privé-jet.

afbeeldingen met geld winnen quotes

Beste inbreker, er valt hier niets meer te halen. De regering is je voor geweest.

plaatjes met overheid quotes

Soms wil ik alleen maar dat iemand me omhelst en zegt: 'Ik weet dat het zwaar is, maar het komt goed met je. Hier heb je een reep chocola en 6 miljoen euro.'

afbeeldingen met quotes over geld

We betalen belasting over artikelen die we kopen met geld waar we ook al belasting over hebben betaald.

plaatjes met geld spreuken

Geld maakt niet gelukkig, maar ik jank liever in een privé jet dan in de bus.

plaatjes met rijkdom quotes

Geld makt niet gelukkig, maar je kunt er wel chocola van kopen. En dat is eigenlijk een beetje hetzelfde.

plaatjes met chocolade quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...