woensdag 13 april 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 167

Vind jij het ook zo leuk om plaatjes met tegelspreuken te delen? Dan zit je hier helemaal goed! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met tegelspreuken speciaal voor jou. Zo hebben we o.a. plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, plaatjes met liefde tegelspreuken, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, plaatjes met positieve tegelspreuken, afbeeldingen met geluk tegelspreuken, plaatjes met vriendschap tegelspreuken, afbeeldingen met mooie tegelspreuken en nog veel meer!

Maar naast afbeeldingen met Nederlandse tegelspreuken hebben ook nog duizenden andere plaatjes! Zo hebben we ook plaatjes met dieet quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met studenten quotes, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met quotes over opvoeden, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met wijn quotes, afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met liefde quotes, leuke plaatjes om te delen, leuke memes Nederlands, leuke plaatjes voor kerst, leuke afbeeldingen om te sturen, leuke felicitatie plaatjes en nog veel meer!


De grootste stap in een relatie is niet de eerste kus, maar de eerste scheet.

plaatjes met liefde quotes

Heb je jezelf weleens afgevraagd: waarom probeer ik het eigenlijk nog?

afbeeldingen met wijze quotes

Ik heb meer gesprekken in mijn hoofd dan in mijn echte leven.

plaatjes met tegelspreuken

Ik denk dat ik vandaag een sticker op mijn voorhoofd ga plakken met de tekst 'tijdelijk buiten gebruik'.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Ik heb een hekel aan mensen die de spelling van hun berichtje niet checken voordat ze die online zetten.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Wees de reden dat iemand vandaag lacht. Of drinkt. Of masturbeert.

plaatjes met humor tegelspreuken

Wie zijn er nog meer die 's ochtends wakker worden en Facebook lezen zoals de ochtendkrant?

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

Je bent geen model. Je bent een meisje met een smartphone met 18 apps en 720 filters.

plaatjes met leuke spreuktegels

Alleen familieleden die ongelukkig zijn roddelen over andere familieleden.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Pro tip: dutje doen als je kinderen hebt. Zeg tegen je kinderen: maak me over 30 minuten wakker, zodat we samen het huis kunnen gaan opruimen. Nu zullen ze je zeker niet per ongeluk wakker maken.

plaatjes met leuke tegelspreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...