dinsdag 4 februari 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 81

Ben jij ook op zoek naar plaatjes met teksten om te delen op je social media? Dan hoef je niet verder te zoeken! Want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met teksten in verschillende categorieën zoals plaatjes met grappige teksten, humor plaatjes, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, plaatjes met spreuken over liefde, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met geluk tegelspreuken, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, plaatjes met spreuken over netflix, plaatjes met teksten over het leven, motivatie quotes en nog veel meer! De plaatjes met teksten zijn heel makkelijk te downloaden en je mag ze gewoon delen op je social media pagina zoals Facebook, Instagram, Tumblr, Twitter of Pinterest. Je kunt ze natuurlijk ook sturen naar vrienden of familie via Whatsapp, messenger of e-mail. Veel plezier ermee!


 

Soms ben ik onzeker over mijzelf. 
Dan weet ik niet meer of ik fantastisch of geweldig was.

leuke plaatjes voor facebook


Iedereen dacht het. Maar ik zei het.

plaatjes met spreuken


Wanneer iemand zegt dat je het niet kunt.
Doe het dan 2 keer en maak er foto's van.

afbeeldingen met teksten


Voor wie een voodoo-poppetje van mij heeft:
kun je misschien even aan mijn kont krabben?
Ik ben in het openbaar, dus kan het nu even niet zelf.

plaatjes met grappige spreuken


Ik zit op een leeftijd dat een kater 3 tot 5 werkdagen duurt.

afbeeldingen met humor teksten


Ik heb jouw voodoo-poppetje.
Dus als je hele vreemde dingen gaat doen, kan het zijn dat het niet jouw schuld is.

plaatjes met wijze citaten


2 woorden, 1 vinger.

afbeeldingen met wijze quotes


Als je me ontvriendt en later weer een vriendenverzoek stuurt,
komt daar € 19,95 aansluitkosten bij.

leuke plaatjes voor whatsapp


Ik ben nu op het punt dat het me niks meer uitmaakt als mijn voet over de rand van het bed hangt met die warmte. Neem me maar mee fucking monsters!

spreuken over liefde


Vandaag weer een dag voor niks mijn sexy ondergoed aangedaan.

spreuken over sex

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...