dinsdag 5 oktober 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 150

 Ben je op zoek naar plaatjes met tegelspreuken of afbeeldingen met spreuktegels? Dan hoef je zeker niet verder te zoeken! Want wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met Nederlandse tegelspreuken speciaal voor jou! We hebben o.a. plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met liefde spreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken, leuke memes, afbeeldingen met vriendschap tegelspreuken, nieuwjaar wens plaatjesgoede voornemens plaatjes, plaatjes met motivatie tegelspreuken en nog veel meer! Heel veel plezier ermee!


Wat ik wil is een klein draakje die vuur spuugt naar mensen waar ik een hekel aan heb.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Eerlijk gezegd had ik een hele fijne vrijdag, totdat ik erachter kwam dat het pas woensdag was.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Stel dat je statistieken over je leven zou krijgen..
Scheldwoorden: 728.450
Liters wijn: 48.283
Kwijtgeraakte sokken: 7.630

leuke plaatjes voor facebook

Mij belazeren is misschien makkelijk, maar met je auto proberen te remmen zonder remvloeistof zal vast moelijker zijn.

leuke plaatjes voor instagram

Heb je weleens iemand aangekeken en gedacht: jij bent echt een fucking leugenaar.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Er klinkt altijd een kleine 'val dood' in elke 'kijk maar'.

afbeeldingen met mooie tegelspreuken

Ik ben een dagdromer en een nachtdenker.

plaatjes met tegelspreuken

Ik vraag me af hoe vaak mijn kinderen me aankijken en dan denken: zij is gek!

plaatjes met humor tegelspreuken

Dat gevoel dat je niet eens weet wat de fuck het voor gevoel is.

plaatjes met nederlandse tegelspreuken

Sommige mama's vloeken veel te vaak. Dat ben ik. Ik ben sommige mama's.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...