dinsdag 6 oktober 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 116

Ken je ze nog? Die delftsblauwe tegeltjes met spreuken? Vroeger (en misschien nu nog) hingen ze aan de muur, maar tegenwoordig heb je ze ook digitaal, zodat je ze heel makkelijk naar je vrienden en familie kunt sturen via Whatsapp of email. Je kunt ze natuurlijk ook op je social media pagina delen, zoals Facebook, Instagram of Twitter. Wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse tegelspreuken, afbeeldingen met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met Boeddha quotes, plaatjes met geluk spreuken, afbeeldingen met motiverende teksten, plaatjes met positieve spreuken, plaatjes met dieet quotesplaatjes met leuke koffie quotes, afbeeldingen met mooie spreuken, nieuwjaar wens plaatjes, gratis verjaardag plaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, mooie kerst afbeeldingen om te delen, gratis Valentijn afbeeldingen, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes om te delen, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met leuke spreukenafbeeldingen met wijze spreuken en nog veel meer. Veel plezier ermee!


Begin iedere dag met een positieve gedachte. Zoals: over 16 uur kan ik weer terug mijn bedje in.

plaatjes met nederlandse spreuken


Voor iedereen die mij in 2019 al irritant vond. 2020 heeft 366 dagen.

leuke plaatjes voor whatsapp


Toen ik nog een kind was, wilde ik graag volwassen zijn. Deze onzin had ik alleen niet verwacht.

plaatjes met leuke tegelspreuken


Volwassen zijn is bests makkelijk. Je bent de hele tijd moe en je vertelt andere mensen dat je moe bent en zij vertellen dan aan jou hoe moe zij zelf zijn.

afbeeldingen met wijze tegel spreuken


Regelmatig sex hebben is goed voor je geheugen. Verder wil ik je een geweldig 2016 wensen!

leuke plaatjes voor facebook


Als je iemand blokkeert op social media en je komt die persoon dan tegen op straat. Kan die persoon je dan zien?

afbeeldingen met grappige spreuken


Het was niet mijn beste jaar. Maar gelukkig heb ik jou ontmoet!

plaatjes met leuke quotes


Als iemand nog mijn tijd wilt verdoen in 2019. Je hebt nog een paar dagen.

plaatjes met blauw witte tegel spreuken


Het is alweer januari. Wat vliegt de tijd toch als je leven een puinhoop is.

wijze tegelspreuken plaatjes


Jij bent lief. Mag ik je houden?

plaatjes met liefde quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...