maandag 5 oktober 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 114

 Ken je ze nog, die blauw witte tegels met Nederlandse spreuken? Vroeger hingen ze nog aan de muur, maar tegenwoordig vind je ze ook op het internet. De plaatjes met tegelspreuken kun je dan heel makkelijk delen op bijvoorbeeld je social media pagina zoals Facebook, Instagram of Twitter. Maar je kunt ze natuurlijk ook via Whatsapp, of email sturen naar familie en vrienden. We vullen onze plaatjes met tegelspreuken elke week aan, dus breng regelmatig een bezoekje aan onze tegelspreuken website. We wensen je heel veel plezier met de leuke en wijze spreuktegels!


Ben je weer aan het drinken? Nee het is maar thee. Wat voor thee? Thee-quila.

plaatjes met tegelspreuken


Ik kijk wel even = ik kom niet, nooit overwogen, zeker niet over nagedacht, herinnerde me het alleen omdat je het vroeg.

leuke plaatjes voor facebook


In het geval het nog niemand je verteld heeft. Je bent lief, sexy, en fucking lekker!

plaatjes met nederlandse spreuken


Bijna 8 miljard mensen op de wereld en jij bent de enige die ik wil. 

spreuken in het nederlands


Oh mijn god, ik heb je al zo lang niet gezien! Klopt, komt omdat ik je een irritante gek vind, bitch.

nederlandse tegel spreuken


Positief blijven betekent niet altijd vrolijk zijn. Het betekent dat je op moeilijke dag weet dat er betere dagen aankomen.

blauw witte tegels met spreuken


Verdorie, dit jaar ging zo snel voorbij, dat ik geen tijd meer heb gehad om af te vallen. 

tegelspreuken in het nederlands


Goede voornemens? Nee, wel veel stoute.

plaatjes met leuke spreuken


Zullen we samen stoute dingen gaan doen?

plaatjes met wijze spreuken


Loslaten betekent niet opgeven, maar zorgen voor jezelf.

nederlandse spreuken plaatjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...