donderdag 20 augustus 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 108

 Ken je ze nog? Die leuke blauw witte tegeltjes met wijze spreuken of grappige teksten. Vroeger hingen ze bij opa en oma aan de muur, maar tegenwoordig kun je ze natuurlijk ook op internet vinden. Wij hebben hier duizenden leuke tegelspreuken die je gewoon mag downloaden en delen met vrienden en familie. Zo hebben we plaatjes met leuke tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, plaatjes met liefde tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes voor pasen, plaatjes met goede tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, plaatjes met positieve tegelspreuken, afbeeldingen met geluk tegelspreuken en nog veel meer! Bezoek regelmatig onze tegelspreuken website, want we vullen onze afbeeldingen met leuke teksten wekelijks aan. Veel plezier ermee!


Wifi viel 10 minuten uit, dus ik moest nu tegen mijn familie praten. Zijn eigenlijk best aardige mensen.

nederlandse tegelspreuken


Als het je gelukkig maakt, doet een mening van een ander er niet toe.

plaatjes met wijze spreuken

Voor mijn vrienden: ik wens jullie heel veel liefde, vrede, gezondheid blah blah blah.
Fuck dat! Ik wens jullie heel veel sex, drank, orgasmes en hoop dat jullie de loterij winnen.

afbeeldingen met grappige spreuken

Soms drink ik een glas water. Gewoon om mijn lever te verrassen.

plaatjes met humor spreuken

Ik drink niet. Ik desinfecteer mijn lichaam.

afbeeldingen met wijsheden

Wanneer ik hoofdpijn heb, pak ik 2 paracetamols en blijf buiten bereik van kinderen. Precies zoals het op de verpakking staat.

leuke plaatjes voor facebook

Relatiestatus: ik hoef weer geen kerstcadeaus te kopen.

spreuken over liefde

Huewlijk tip 32: je vrouw begint geen ruzie met je als je aan het schoonmaken bent.

spreuken over huwelijk

Weet je wat jou goed zou staan? Mij!

leuke plaatjes voor instagram

Ik ben nu aan een vloeibaar dieet begonnen. Na 4 drankjes maakt het me geen reet meer uit hoeveel ik weeg.

spreuken over afvallen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...