maandag 29 november 2021

Nederlandse quotes - 130

 Ben jij ook op zoek naar plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes om te versturen, afbeeldingen met leuke quotes, plaatjes met liefde teksten, leuke afbeeldingen om te delen, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke kerst plaatjesplaatjes met Boeddha spreuken, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met lieve goedemorgen quotesleuke verjaardags plaatjes, afbeeldingen met motivatie teksten, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met tegelspreuken en plaatjes met positieve spreuken? Dan hoef je niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden gratis plaatjes met spreuken speciaal voor jou. Je mag ze met iedereen delen die je kent. Breng regelmatig een bezoekje aan onze website, want we vullen deze iedere week aan met tientallen nieuwe afbeeldingen met spreuken.


Geduld? Alsof ik tijd heb voor die shit.

leuke plaatjes voor Facebook

Jullie zien er allemaal zo gelukkig uit. Heb je jezelf al gewogen?

leuke plaatjes voor instagram

Dingen die mannen doen waardoor vrouwen boos kunnen worden:
Liegen, eerlijk zijn, niet praten, teveel praten, geen gevoelens tonen, te emotioneel zijn, ademen.

plaatjes met goede spreuken

Nieuws: het eten van pure chocolade en het drinken van rode wijn kan gezond zijn.
Ik (terwijl ik mijn Tony Chocolonely in mijn rosé dip): Ik ben echt super gezond bezig.

leuke plaatjes om te delen

Weet je wat zo lekker is aan om7 uur opstaan op maandagochtend? Helemaal fokking niks.

plaatjes met grappige teksten

5 jaar: ik wil brandweerman worden.
10 jaar: ik wil uitvinder worden.
15 jaar: ik wil directeur worden.
19 jaar: hey jongens! Welkom terug op mijn Youtube-kanaal.

afbeeldingen met leuke spreuken

Ze blokkeren je, ze verwijderen je, maar ze houden je nog steeds in de gaten.

plaatjes met wijze spreuken

Soms is het beter om alleen te zijn. Niemand kan je dan pijn doen.

afbeeldingen met wijze teksten

Ik ben ontslagen omdat ik mijn klanten steeds vroeg of ze een voorkeur hadden voor roken of niet roken. Blijkbaar waren de  juiste omschrijvingen cremeren of begraven.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik: jeetje wat is het warm buiten. Ik: *heb alleen maar zwarte kleding aan*

afbeeldingen met leuke spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...