zondag 7 november 2021

Nederlandse quotes - 116

Vind jij het ook leuk om plaatjes met spreuken te delen met anderen? Dan hebben wij goed nieuws voor jou! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse spreuken. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes om te versturen, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met liefde quotes, leuke afbeeldingen om te delen, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met Boeddha wijshedenplaatjes met Netflix spreuken, afbeeldingen met geluk spreuken, goede voornemens plaatjes, leuke plaatjes voor Instagram en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met heel veel nieuwe afbeeldingen met spreuken.


Ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik kan nu ook zonder alcohol appjes versturen waar ik spijt van krijg.

plaatjes met leuke spreuken

Het probleem is dat vrouwen denken dat hij zal veranderen. En mannen denken dat zij hem nooit zal verlaten.

leuke afbeeldingen om te versturen

Mijn auto heeft een soort afwijking bij het stuur, waardoor ik altijd bij de McDonalds uitkom.

leuke plaatjes om te delen

Mijn fiets heeft een soort afwijking bij het stuur, waardoor ik altijd bij New York Pizza uitkom.

afbeeldingen met grappige spreuken

Wanneer je me voor 9 uur 's ochtends wakker maakt, ben jij verantwoordelijk voor wat er uit mijn mond komt.

leuke plaatjes voor facebook

Een begrafenis kan wel 10.000 euro kosten. Dus ik ben zelfs te arm om dood te gaan?

leuke plaatjes voor whatsapp

Lieve buurtjes. Nee, mijn kind wordt niet mishandeld. Ze weten alleen niet hoe ze moeten reageren wanneer ik 'nee' zeg. Stuur alsjeblieft wijn ipv de politie. Dankje.

leuke plaatjes voor instagram

Mensen zijn de enige wezens op aarde, die moeten betalen om te blijven leven.

plaatjes met goede spreuken

Waarom zou je opgeven als je zo ver bent gekomen? Blijf gewoon doorgaan, want de resultaten zullen komen.

plaatjes met motivatie spreuken

Wat als je de juiste persoon ontmoet, alleen op het verkeerde moment?

afbeeldingen met wijze teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...