dinsdag 9 november 2021

Nederlandse quotes - 118

Zoek je leuke plaatjes om te delen of leuke afbeeldingen om te versturen? Bijvoorbeeld via social media of Whatsapp? Dan hebben wij heel goed nieuws voor jou. Want wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse spreuken speciaal voor jou! Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met liefde spreukengrappige memes, leuke plaatjes voor Whatsapp, mooie kerst plaatjes en nog veel meer! Heel veel plezier ermee.


Het schatje, wil je samen herinneringen maken waar we later spijt van krijgen.

plaatjes met grappige spreuken

De advertenties op internet kennen mij beter dan mijn eigen moeder.

leuke plaatjes om te delen

Sorry dat ik je telefoontje gemist heb. Ik staarde ernaar en vroeg me af waarom je me niet kon appen.

afbeeldingen met leuke spreuken

Als ik een euro kreeg voor elke keer dat iemand zei dat ik slecht was in rekenen, zou ik niet weten hoeveel ik nu zou hebben.

leuke plaatjes voor whatsapp

Zwakke mensen roddelen. Domme mensen geloven ze.

plaatjes met wijze spreuken

Ik geef geen water meer aan mensen die toch niet willen groeien.

afbeeldingen met goede spreuken

Ik deed het, omdat ik het kan. Ik kan het, omdat ik het wil. Ik wil het, omdat jij zei dat ik het niet kon.

plaatjes met mooie spreuken

Sport kan jaren toevoegen aan je leven. Ik heb vandaag bijvoorbeeld 4 kilometer hardgelopen en voel me nu 72.

leuke plaatjes voor facebook

Je hebt maar 1 hart. Geef het niet meer aan idioten die het niet verdienen.

afbeeldingen met wijze quotes

Zelfvertrouwen is weten dat je een gigantische fout gaat maken, maar het toch doet.

plaatjes met wijze teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...