maandag 8 maart 2021

Nederlandse quotes - 38

Ken je de plaatjes met leuke quotes? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie. Bijvoorbeeld via Whatsapp of social media zoals Instagram, Facebook of Twitter. We hebben o.a. plaatjes met grappige spreuken, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met liefde spreuken, leuke felicitatie plaatjes, kerstwensen plaatjes, afbeeldingen met oosterse wijsheden, plaatjes met quotes over kinderen, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met love quotes en nog veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe quotes plaatjes.


Mijn ogen flirten meer met eten dan ze met mannen doen.

plaatjes met leuke quotes

Mijn vriend liet me trots zien dat hij zonder handleiding ons nieuwe Ikea bed in elkaar had gezet. Best knap, want we hadden een kledingkast gekocht.

afbeeldingen met nederlandse quotes

Kom ik een leuke jongen tegen met net zo'n mooie joggingbroek als ik. Begint die gek opeens te joggen!

plaatjes met leuke spreuken

Ik heb al 3 mensen aangestoken met de griep. Ben ik nu een influenzer?

leuke plaatjes voor facebook

Zo klinkt mijn voicemail: stuur na de piep een appje, want ik neem toch nooit op.

plaatjes met liefde quotes

Ik heb per ongeluk een zooitje van mijn leven gemaakt. Hoe kan ik een nieuw account aanmaken?

leuke plaatjes voor instagram

Kinderen nemen alles wat je zegt zo letterlijk, totdat je zegt dat het bedtijd is.

plaatjes met wijze teksten

Zo moeilijk ben ik niet. Als je een fout hebt gemaakt, zeg dan gewoon sorry. Als ik een fout heb gemaakt, zeg dan gewoon sorry.

leuke plaatjes voor whatsapp

Tuurlijk zou ik wat minder kunnen gaan drinken. Van de andere kant zouden jullie ook wat minder kunnen gaan zeiken.

afbeeldingen met wijze quotes

Ik heb Netflix links laten liggen en bingwatch voortaan de routekaart van mijn pakketjesbezorger.

plaatjes met quotes in het nederlands


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...