maandag 27 september 2021

Nederlandse quotes - 99

 Download hier gratis onze duizenden plaatjes met Nederlandse quotes! We hebben o.a. afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke felicitatie plaatjes, afbeeldingen met wijze quotes, kerstwensen plaatjes, plaatjes met oosterse wijsheden, slaap lekker plaatjesleuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met liefde spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met motivatie teksten en nog veel meer! Je mag ze met iedereen delen die je kent. Check ook regelmatig deze website, want we vullen deze elke week aan met heel veel nieuwe plaatjes met spreuken!


Ik geniet ervan als mensen me niet mogen.

plaatjes met mooie spreuken

Ook teleurstelling hoort bij het leven.

afbeeldingen met wijze spreuken

Het is een extra motivatie voor mij, wanneer je zegt dat ik het niet kan.

plaatjes met motivatie spreuken

Ik ben mezelf en daar ben ik trots op.

afbeeldingen met mooie quotes

Blijf genieten van de kleine dingen in het leven.

plaatjes met wijze teksten

Ik ben niet meer bang om mezelf te zijn. Meningen van anderen interesseren me geen reet.

leuke plaatjes voor facebook

Ik wil geen beloftes horen, maar ik wil daden zien.

afbeeldingen met oosterse wijsheden

Vertel me de waarheid. Ook wanneer deze niet leuk is.

plaatjes met wijze teksten

Heb je respect voor mij, dan heb ik dat ook voor jou.

plaatjes met spreuken over respect

Vergeven, maar zeker niet vergeten.

afbeeldingen met mooie quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...