dinsdag 2 maart 2021

Nederlandse quotes - 37

 Ben jij ook op zoek naar plaatjes met Nederlandse quotes? Dan hoef je zeker niet verder te zoeken! Want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met quotes in het Nederlands voor je gemaakt, die je gratis mag downloaden en delen met al je vrienden. Plaats ze bijvoorbeeld op je social media zoals Instagram, Facebook of Twitter of stuur ze gewoon via Whatsapp of een messenger. We hebben o.a. afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met grappige quotes, mooie Valentijn plaatjes, afbeeldingen met liefde quotes, plaatjes met wijze quotes, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie quotes, afbeeldingen met positieve spreuken, plaatjes met quotes over geluk etc. Check ook regelmatig onze website, want we plaatsen elke week tientallen nieuwe plaatjes met Nederlandse spreuken.


Ik heb liever gesprekken met kleine kinderen. Volwassenen vragen me nooit wat mijn lievelingskleur is.

plaatjes met nederlandse quotes

Het is ok als je me vergeet. Ik vergat mezelf ook toen ik met jou was.

plaatjes met leuke spreuken

Ik heb niet altijd tijd om de was op te vouwen, maar wanneer ik dat wel heb, doe ik het nog niet.

afbeeldigen met wijze teksten

Fuck dat ene plukje haar dat nooit goed wilt zitten.

quotes over liefde

Mijn mond is een beetje als de hoed van een goochelaar, je weet nooit wat eruit komt.

plaatjes met motivatie quotes

Ik heb liever gesprekken met kleine kinderen. Volwassenen vragen me nooit wat mijn lievelingsdier is.

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben niet als andere meisjes. Ik ben Satan.

plaatjes met quotes

Volgens mij hoor je je niet vrijgezel te voelen wanneer je in een relatie zit.

leuke plaatjes voor whatsapp

Een film van 9 uur zou ik nooit in 1 keer kunnen kijken, maar als Netflix het verdeelt in 9 afleveringen, ben ik er zo doorheen.

quotes over netflix

Heb je hulp nodig? Nee hoor. 10 minuten later: ik moet hier verdorie ook alles zelf doen.

leuke plaatjes voor instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...