maandag 1 maart 2021

Nederlandse quotes - 36

 Het internet staat er vol mee, die leuke plaatjes met grappige teksten of afbeeldingen met wijze quotes. Vaak zie je deze quotes plaatjes met Engelse teksten, maar wij hebben hier speciaal voor jou duizenden plaatjes met Nederlandse quotes! Je mag ze gratis delen met al je vrienden en familie via Whatsapp, email of social media zoals Facebook, Instagram, Pinterest of Twitter. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreuken, leuke plaatjes om te versturen, afbeeldingen met quotes over afvallen, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met wijze teksten, plaatjes met grappige quotes, afbeeldingen met motivatie teksten, leuke plaatjes voor Facebook, leuke afbeeldingen om te delen, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met liefde spreuken, afbeeldingen met mooie spreuken en nog veel meer! Kom regelmatig terug op onze website, want we plaatsen elke week tientallen nieuwe plaatjes met quotes. Have fun!


Heb respect voor je ouders. Zij hebben hun schooldiploma gehaald toen Google nog niet bestond.

afbeeldingen met nederlandse quote

Als je het kunt appen, bel me dan niet. Dankje.

plaatjes met leuke spreuken

Ik probeerde af te vallen. Ik zag een taart. De taart zag mij. De taart verdween.

plaatjes met humor teksten

Probeer geen inruk te maken op mensen, maar probeer ze te inspireren.

afbeeldingen met wijze teksten

Mooie dingen gebeuren wanneer je afstand neemt van negativiteit.

plaatjes met motivatie quotes

Mijn doel is niet om beter te zijn dan iemand anders, maar om beter worden dan ikzelf was.

plaatjes met liefde quotes

Laat ze gaan. Je verdient iemand die wilt blijven.

afbeeldingen met spreuken over liefde

Het leven is wat jij ervan maakt.

afbeeldingen met nederlandse quotes

Mijn kamer was opgeruimd, totdat ik besloot wat voor kleren ik aan ging doen.

leuke plaatjes voor instagram

Je begrijpt de pijn die je geeft niet, totdat je hetzelfde terug krijgt.

leuke plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...