maandag 10 januari 2022

Nederlandse quotes - 153

Vind jij het ook zo leuk om plaatjes met spreuken te delen? Bijvoorbeeld via social media of Whatsapp. Of haal jij ook kracht uit plaatjes met wijze spreuken? Dan hebben we erg goed nieuws voor jou! Want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met quotes speciaal voor jou. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreuken, plaatjes met droom fijn teksten, leuke plaatjes om te versturen, plaatjes met goedemorgen teksten, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met liefde teksten, afbeeldingen met mooi spreuken, plaatjes met leuke Halloween spreuken, leuke afbeeldingen om te delen, leuke felicitatie plaatjes, mooie Valentijn afbeeldingen, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met leuke wijn quotes, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes voor Whatsapp, mooie kerstplaatjes om te delen, plaatjes met tegelspreuken, afbeeldingen met motivatie spreuken, oud & nieuw plaatjes om te sturen, plaatjes met chocolade quotes, leuke meme plaatjes en nog veel meer! Neem ook regelmatig een bezoekje aan onze website, want we vullen deze elke week aan met een hele hoop nieuwe plaatjes met spreuken.


Of ik kan koken? Ik heb al moeite met het koken van een ei.

plaatjes met leuke spreuken

Of ik kan koken? Ik heb al moeite met het maken van magnetron popcorn.

leuke plaatjes om te delen

Iedereen: is alles ok?
Iedereen: je ziet er moe uit.
Iedereen: je lijkt boos.
Iedereen: je ziet er in de war uit.
Iedereen: ben je boos op mij?
Iedereen: waarom ben je boos?
Ik: dit is gewoon mijn gezicht.

leuke plaatjes voor instagram

Er zijn mensen die alles hebben en klagen. En er zijn mensen die niks hebben en glimlachen.

afbeeldingen met mooie spreuken

Terwijl we dingen uitstellen, gaat het leven voorbij.

plaatjes met wijze spreuken

Wacht nooit op later, want terwijl je wacht op later, kun je de mooiste momenten missen.

afbeeldingen met wijsheden

Of ik kan koken? Ik heb al moeite met het maken van een tosti.

leuke plaatjes voor whatsapp

Of ik kan koken? Ik heb al moeite met het maken van cup-a-soup.

leuke plaatjes om te versturen

Je weet dat je oud bent als je moet nadenken hoe oud je ook alweer bent.

plaatjes met ouderdom quotes

Wees geduldig. Sommige dingen kosten nu eenmaal tijd.

plaatjes met motivatie quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...