maandag 14 juni 2021

Nederlandse quotes - 67

 Ben je ook op zoek naar plaatjes met wijze quotes, afbeeldingen met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met quotes over liefde, leuke plaatjes om te versturen, afbeeldingen met motivatie teksten, goede voornemens plaatjes, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met Boeddha spreukenleuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met spreuken over vriendschap? Dan hoef je zeker niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse quotes speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en delen met al je vrienden en familie, bijvoorbeeld via social media zoals Facebook, Instagram en Twitter of gewoon via Whatsapp of e-mail. Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe afbeeldingen met quotes. Veel plezier ermee!


Ben ik de enige die altijd een pakje paracetamol opent aan de kant van de bijsluiter?

plaatjes met wijze quotes

Ik heb meer gesprekken in mijn hoofd dan in mijn echte leven.

plaatjes met leuke quotes

Slimme mensen weten wanneer ze dom moeten spelen.

plaatjes met motivatie quotes

Ze zeggen weleens dat goede dingen tijd kosten. Daarom kom ik altijd te laat.

plaatjes met liefde quotes

Mensen die 'huh' zeggen en daarna toch antwoorden zonder dat je de vraag opnieuw hebt gesteld, zijn psychopaten.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik kan niet wachten dat ik ooit kan zeggen 'weet je nog, die Corona-tijd?'

leuke plaatjes voor facebook

Wanneer je me mist, denk er dan aan dat je me had en ik niet goed genoeg was voor jou.

leuke plaatjes voor instagram

Wat andere mensen van jou vinden is niet jouw probleem.

plaatjes met nederlandse quotes

Soms is mijn innerlijke rust belangrijker dan gelijk krijgen.

quotes in het nederlands

Er komt een tijd dat sommige mensen spijt zullen krijgen dat ze je niet goed hebben behandeld.

afbeeldingen met humor teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...