maandag 17 mei 2021

Nederlandse quotes - 53

 Ben je ook op zoek naar plaatjes met Nederlandse quotes? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met quotes in het Nederlands speciaal voor jou. We hebben leuke plaatjes om te versturen, plaatjes met leuke quotes, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met motivatie teksten, slaap lekker quotes, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met leuke koffie quotes, plaatjes met liefde spreuken, plaatjes met Netflix spreuken, afbeeldingen met wijze teksten, leuke afbeeldingen om te delen, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met grappige quotes en nog veel meer! Je mag ze helemaal gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via social media zoals Facebook, Instagram, Twitter of gewoon via Whatsapp of e-mail. Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met quotes. Veel plezier ermee!


Ik geloof in haat op het eerste gezicht.

plaatjes met quotes

Volwassen zijn:
1. Ontvang salaris
2. Betaal rekeningen
3. Huil 4 weken lang
4. Herhaal vanaf stap 1

leuke plaatjes voor whatsapp

Wiskunde. De enige plek waar iemand 40 bananen koopt en niemand weet waarom.

afbeeldingen met wijze quotes

Soms voelt het alsof ik wegren van mijn problemen, maar bedenk me dan dat ik helemaal niet van rennen hou.

plaatjes met liefde quotes

Heb je echt rood haar van jezelf? Nee ik doop het elke avond in het bloed van mijn haters.

leuke plaatjes voor facebook

7 stappen naar een positiever leven:
1. Sta op
2. Rek je uit
3. Wandel een stuk
4. Blijf wandelen
5. Stap in een vliegtuig
6. Vlieg naar de Malediven
7. Kom nooit meer terug

afbeeldingen met grappige quotes

Mijn favoriete kledingkleurn zijn:
Zwart, casual zwart, feestelijk zwart, lichtzwart, donkerzwart, pastelzwart, echt zwart.

leuke plaatjes voor instagram

Van buitenaf kun je niet altijd zien hoe iemand zich van binnen voelt.

plaatjes met nederlandse quotes

Ik wil geen herfst. Ik ken al eikels genoeg.

afbeeldingen met quotes in het nederlands

Iedereen heeft die ene persoon waar je altijd al een zwak voor had en altijd een zwak voor zal blijven houden.

afbeeldingen met wijze teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...