donderdag 16 december 2021

Nederlandse quotes - 143

 Stel je eens voor dat je op een plek bent waar je duizenden plaatjes met spreuken kan vinden en je ze allemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent.. nou, dan hebben wij goed nieuws voor jou. Want op die plek ben je nu! Wij hebben duizenden afbeeldingen met spreuken speciaal voor jou. Zo hebben we o.a. plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes voor pasenleuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met Boeddha wijsheden, afbeeldingen met motivatie quotes, leuke memes, leuke afbeeldingen voor Whatsapp, plaatjes met liefde teksten, leuke plaatjes voor Instagram, leuke plaatjes om te versturen, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, leuke afbeeldingen om te delen, mooie kerst afbeeldingen, afbeeldingen met tegelspreuken, leuke verjaardag plaatjes, afbeeldingen met love quotes, slaap lekker plaatjes, plaatjes met geluk spreuken en nog veel meer! Heel veel plezier ermee!



Wie drukt er ook altijd vaker op de liftknop, in de hoop dat hij dan eerder komt?

plaatjes met leuke spreuken

Maak je niet druk om mij. Maak je maar druk om je wenkbrauwen.

leuke plaatjes voor facebook

Leugens verspreiden zich sneller dan de waarheid.

plaatjes met wijze spreuken

Als je geen koffie, chocola of wijn bent.. blijf dan alsjeblieft uit mijn buurt.

leuke plaatjes om te delen

Als je geen koffie, chocola of kipnugget bent.. blijf dan alsjeblieft uit mijn buurt.

leuke plaatjes voor instagram

Waarom maakt mijn buik altijd zoveel geluid op momenten dat het heel erg stil is?

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik kan niet wachten totdat ik weer naar huis mag. Ik, om 08.37 uur.

afbeeldingen met grappige teksten

Wie drukt er ook altijd vaker op de stoplichtknop in de hoop dat die dan eerder op groen springt.

leuke afbeeldingen om te delen

Een kleine stap buiten je comfortzone kan je hele leven veranderen.

afbeeldingen met wijze teksten

Volwassen zijn bestaat vaak uit fluisteren 'wat nu weer', elke keer wanneer de telefoon overgaat.

afbeeldingen met leuke teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...