maandag 4 oktober 2021

Nederlandse quotes - 104

 Laat me raden.. je bent op zoek naar plaatjes met spreuken. Dan heb ik heel goed nieuws voor jou! Want wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse spreuken speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben o.a. plaatjes met motivatie quotes, afbeeldingen met opvoed quotes, afbeeldingen met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, goede voornemens plaatjes, plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Pasen, leuke felicitatie plaatjes, nieuwjaar wens plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, mooie kerst plaatjes, plaatjes met liefde quotes, afbeeldingen met mooie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram en nog heel veel meer! Check regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met een hoop nieuwe plaatjes met spreuken.


Welke film heb je al 100 keer gezien, maar gaat nooit vervelen?

plaatjes met quotes

Stop met kiezen wat jou niet kiest.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik heb de bodem gezien, nu ben ik klaar voor de top.

plaatjes met motivatie quotes

Wat je ook doet, mensen zullen altijd oordelen.

afbeeldingen met wijze spreuken

Volwassenheid komt door levenservaring, niet door leeftijd.

plaatjes met oosterse wijsheden

Vanmorgen weer een half uur moeten zoeken tussen mijn 40 zwarte shirts totdat ik de juiste vond.

leuke plaatjes voor instagram

Pijn verandert mensen.

plaatjes met mooie spreuken

Ik ben dan misschien klein, maar dat betekent nog niet dat je mij als steuntje mag gebruiken.

afbeeldingen met grappige spreuken

Blijf stil als je ergens mee bezig bent, laat je resultaten spreken.

plaatjes met motivatie quotes

Ik geef niet op. Wanneer ik 99 keer val, sta ik 100 keer op.

afbeeldingen met positieve spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...