woensdag 25 december 2019

Spreuken over Oud & Nieuw en goede voornemens

Wanneer het einde van het jaar nadert hebben we weer de gezellige feestdagen zoals Kerst en Oud & Nieuw. Mensen kijken dan ook weer terug naar het afgelopen jaar en wat ze meegemaakt en bereikt hebben. En traditiegetrouw hebben ze dan weer goede voornemens voor het nieuwe jaar om dingen beter te doen in hun leven. Bijvoorbeeld afvallen, meer bewegen, gezonder eten, uitdagingen aangaan, meer mensen opzoeken, een nieuwe hobby beginnen, vaker leuke dingen doen met het gezin, minder snoepen en noem maar op. Wij hebben hier plaatjes met leuke spreuken, leuke kerstplaatjes, afbeeldingen met tekst over goede voornemens, gelukkig nieuwjaar wens plaatjes etc. voor je online gezet die je mag downloaden, delen op social media (zoals Facebook, Instagram, Twitter en Pinterest) of sturen via e-mail of Whatsapp. Veel plezier ermee en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar! Op zoek naar leuke kerstplaatjes? Check dan onze kerstplaatjes pagina!

Ook zo'n leuk plaatje downloaden? Dat is super makkelijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!

Nieuw jaar. Nieuwe gevoelens. Nieuwe kansen. Nieuwe dromen. Nieuw begin.

spreuken over goede voornemens


Verdorie, dit jaar ging zo snel voorbij dat ik geen tijd meer heb gehad om af te vallen.

plaatjes met gelukkig nieuwjaar wensen


Goede voornemens? Nee, wel veel stoute.

afbeeldingen met teksten over goede voornemens


Morgen is een nieuwe blanco pagina van een boek met 365 bladzijdes.
Maak er iets moois van.

leuke plaatjes voor whatsapp


Pagina 1 van 365

leuke plaatjes voor facebook


Gelukkig nieuwjaar!

leuke teksten over goede voornemens


Goede voornemens:
Stoppen met een slechte gewoonte
Een goede daad doen
Een nieuwe plek bezoeken
Een angst overwinnen
Iets nieuws proberen

wijze spreuken over goede voornemens


Happy new year!

plaatjes met happy new year teksten


1 jaar = 365 nieuwe kansen

leuke plaatjes voor oud en nieuw






Dit was niet mijn beste jaar, maar ik heb in ieder geval veel geleerd.

leuke plaatjes voor oudjaarsavond


Vorig jaar was ik single.
Dit jaar was ik singler.
Volgend jaar word ik singlest.

wat zijn goede voornemens


In het nieuwe jaar wil ik mezelf omgeven met mensen die van me houden,
niet degene die doen alsof.

leuke quotes over goede voornemens


Mijn goede voornemen voor het aankomende jaar is er geen fuck van aantrekken
hoe anderen over mij denken.

leuke plaatjes voor instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...