vrijdag 20 december 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 74

Ook op zoek naar leuke plaatjes voor Whatsapp of grappige afbeeldingen voor Facebook? Of wil je misschien plaatjes met spreuken naar je familie en vrienden sturen? Of plaatjes met quotes delen op social media zoals Pinterest, Instagram of Twitter? Zoek niet verder! Want wij hebben hier duizenden leuke, maar ook wijze spreuken op plaatjes in het Nederlands en Engels voor je gemaakt. Bijvoorbeeld spreuken over liefde, quotes over het leven, plaatjes met leuke tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke afbeeldingen om te delen, plaatjes met liefde tegelspreuken, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met positieve tegelspreuken, leuke afbeeldingen om te versturen, plaatjes met teksten over vertrouwen of afbeeldingen met wijze Boeddha spreuken. We hebben voor ieder wat wils. Veel plezier met het delen van onze leuke plaatjes met spreuken!

Ook zo'n leuk plaatje downloaden? Dat is super makkelijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!

Je bent niet de enige. Ik ben ook een idioot.



Mijn leven bestaat eigenlijk alleen maar uit onhandige momenten,
afgewisseld door snacks.



Vraag mij nooit of ik je drankje wil vasthouden.
Want ik drinke het op. Ik waarschuw je maar even.



Geloof me, toen ik wakker werd was ik helemaal niet van plan om geweldig te zijn.
Maar het gebeurde nu eenmaal.

leuke plaatjes voor facebook


Ik wil dat je meer als de zon bent.
149600000 km uit de buurt van mij.

plaatjes met grappige spreuken


Het verbaast me dat we nog geen reclame te zien krijgen,
wanneer we op een rood stoplicht moeten wachten.

afbeeldingen met wijze teksten


Mijn leven bestaat eigenlijk alleen maar uit onhandige momenten,
afgewisseld door dutjes.

plaatjes met humor spreuken


Waarom worden cupcakes eigenlijk niet in BH-maten verkocht?

afbeeldingen met nederlandse spreuken


Als mensen achter je rug over je praten..
Laat dan gewoon een harde scheet.

leuke plaatjes voor whatsapp


Stop met het uitkleden van mij met je ogen!
Gebruik je tanden.

nederlandse tegelspreuken plaatjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...