zondag 12 juli 2020

Nederlandse quotes - 9

Op internet zijn zoveel leuke plaatjes met quotes en afbeeldingen met wijze teksten te vinden, maar vaak in het Engels. Wij hebben hier speciaal voor jou duizenden plaatjes met quotes in het Nederlands die je gratis mag downloaden en delen met vrienden en familie. Bijvoorbeeld via social media zoals Facebook, Instagram, Twitter of gewoon via Whatsapp of messenger. Check regelmatig onze website, want we vullen de plaatjes wekelijks aan met nieuwe Nederlandse quotes! We hebben o.a. leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met wijze spreuken, leuke felicitatie plaatjes, plaatjes met lieve goedemorgen quotes, afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met humor teksten, afbeeldingen met motivatie teksten en nog heeeeeeel veeel meer!


Ik ben zo iemand die dingen vraagt die ik al weet. Gewoon om te kijken of je wel eerlijk tegen me bent.

plaatjes met leuke quotes


Je kunt niet altijd aardig zijn. Mensen zullen daar misbruik van maken. Soms moet je gewoon grenzen stellen.

quotes in het nederlands


De duivel fluisterde naar me 'Ik kom eraan'. Ik fluisterde terug 'Breng pizza mee'.

afbeeldingen met nederlandse quotes


Ik zag op tv dat je vet kunt wegvriezen, dus heb ik mijn hoofd in de vriezer gestopt. Hielp niks, maar ik heb wel 2 Cornetto's gevonden.

grappige quotes plaatjes


Een wijze vrouw zei eens: Fuck die shit. En leefde nog lang en gelukkig.

leuke plaatjes voor facebook


Mijn ouders hebben mij als kind verboden om in de kast met schoonmaakmiddelen te komen. Tot nu toe hou ik dat goed vol.

quotes nederlands afbeeldingen


Ik slaap niet altijd goed. Maar als dat wel lukt, is het 5 minuten voordat mijn wekker gaat.

nederlandse humor quotes


Dacht je weleens toen je om je heen keek.. Ik ben te nuchter voor deze shit?!

plaatjes met quotes


Ik zeg wat gezegd moet worden. Niet alleen wat jij wilt horen.

nederlandse quotes humor


Regel nummer 1. Wees nooit iemands nummer 2.

leuke plaatjes voor whatsapp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...